Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:00:38 GMT

حریف پرسپولیس محکوم شد؛ نکونام جریمه

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۴۷۱۰

حریف پرسپولیس محکوم شد؛ نکونام جریمه

به دنبال تخلف تماشاگران تیم شهرداری ماهشهر مقابل پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های جام حذفی که منجر به صدور رای قرار دستور موقت شده بود و این تیم تا اطلاع بعدی بدون حضورتماشاگران تیم ماهشهر باید مسابقات خود ر ا برگزار می‌کرد، نماینده تیم شهرداری ماهشهر در کمیته انضباطی حضور یافت و مستندات و گزارش‌های خود را ارائه کرد و در نهایت رای کمیته انضباطی به شرح زیر صادر شد:

طرفداران تیم شهرداری ماهشهر در دیدار برابر پرسپولیس که مورخ ۲ دی‌ماه برگزار شد، درست قبل از شروع بازی اقدام به فحاشی به تیم مقابل کرده و تداوم این رفتار در حین مسابقه و پرتاب سنگ و اشیا مختلف به دفعات رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دقیقه ۸۹ با پرتاب سنگ به سوی کمک داور دوم که باعث مصدومیت وی شد از دیگر تخلفات تماشاگران این تیم بود. بر همین اساس کمیته انضباطی با احراز تخلفات طرفداران منتسب به تیم شهرداری ماهشهر و انطباق با ماده ۸۹ مقررات انضباطی، این تیم را از برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران و با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت محروم کرد و تیم شهرداری ماهشهر باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
این رای قطعی و در مورد جریمه نقدی جهات مخففه ماده ۹۳ رعایت شده است.

با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر مصاحبه وی با یکی از برنامه‌های تلویزیونی پس از دیدار برابر پرسپولیس تهران که از نظر این باشگاه جملات نکونام به خصوص در استعمال کلمه ناحق را به نوعی نشر اکاذیت قلمداد کرده است، اعضای کمیته انضباطی پس از استماع استدلالات نماینده شاکی و دفاعیات نکونام و همچنین بازبینی فیلم ، اعلام کرد مصاحبه سرمربی تیم فولاد خوزستان را مصداق نشر اکاذیب دانسته و طبق ماده ۷۱ و با در نظر گرفتن عدم سابقه جواد نکونام و اعمال ماده ۹۳ و بند "ث" ماده ۹۴، نکونام را به مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی به خاطر نشر اکاذیب محکوم کرد.

دیدار تیم‌های فوتسال فرش‌آرا مشهد و مس سونگون ورزقان تبریز برگزار و از سوی فرهاد فخیم، بازیکن تیم مس سونگون ورزقان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال بازیکن حریف و رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد( این رای قابل تجدید نظر است)
باشگاه مس سونگون ورزقان به دلیل داشتن سه بازیکن اخطاری باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

فرید نادری، دروازبان تیم شاهین کرمانشاه به دلیل تحریک تماشاگران با حرکت دست در دیدار برابر اهورا بهبان، باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم‌های فرش آرا مشهد و آذرخش بندرعباس که قرار بود در تاریخ ۲۲ آبان‌ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم آذرخش بندرعباس، این مسابقه انجام نشد. کمیته انضباطی به استناد ماده ۶۲ انضباطی نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود تیم فرش‌آرا مشهد اعلام کرد و تیم آذرخش بندرعباس را به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. این رای با رعایت مقررات در مورد نتیجه قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف می باشد و از نظر جریمه نقدی قطعی است.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها جام حذفی لیگ برتر فوتسال باشگاه پرسپولیس شهرداری ماهشهر کمیته استیناف جواد نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام حذفی لیگ برتر فوتسال باشگاه پرسپولیس شهرداری ماهشهر کمیته استیناف جواد نکونام جام حذفی لیگ برتر فوتسال باشگاه پرسپولیس شهرداری ماهشهر کمیته استیناف جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند

منصور انصاری گفت:  شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر به سه پرونده، قاچاق سوخت به میزان ۶۴ هزار لیتر و ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: این شعبه پرونده خرید و فروش و حمل ۲ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر گازوییل به ارزش ۸۹۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به مدارک موجود و نوع کشف سوخت در خودرو، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌ها متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین پیرامون پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت به ارزش یک میلیارد و ۲۶ میلیون ریال، عنوان کرد: شعبه رسیدگی کننده علاوه‌بر ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شعبه پرونده قاچاق یک هزار و ۶۶۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۷۳۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به جاسازی سوخت در ۱۶ گالن و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط گالن‌های حمل سوخت و سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم