Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال رایکا بابل در هفته نوزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در بابل به مصاف تیم مس کرمان می‌رود. ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال عصر دوشنبه آغاز می‌شود که در یکی از مهم ترین بازی‌ها، تیم‌های رایکا بابل و مس کرمان باید در بابل به مصاف یکدیگر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایکا بابل با علی نظر محمدی در نخستین بازی شکست خورد و حالا امیدوار است در دیدار خانگی برابر تیم مدعی مس پیروز شود که این اتفاق روی کاغذ بسیار سخت است.

نظر محمدی که این روزها در نتیجه نگرفتن سپیدورد هم مقصر است دیگر نمی‌خواهد دومین تیم را هم در مسیر سقوط قرار دهد تا بازهم بتواند برای خود اسم و رسمی پیدا کند.

مهاجرانى: تیم امید بازیکن تمام‌کننده ندارد/ این تیم آینده فوتبال ماست، نباید رها شودچمنیان: برنامه مشخصی در تیم فوتبال امید ندیدم/ ارسال از جناحین تنها راه گلزنی نیستلیگ دسته اول فوتبال| کار سخت صدرنشین مقابل استقلال خوزستان/ خطیبی به دنبال توقف دومین مدعی

دیدار تیم‌های رایکا بابل و مس کرمان روز دوشنبه راس ساعت 14 در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 685/p

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال ایران در بخشی از گفت و گو با عادل فردوسی‌پور از شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور خواند و گفت: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود... مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه». حرف‌های تلخ زندی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس