Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@22:15:46 GMT

چیچاریتو جانشین زلاتان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۴۹۴۰

چیچاریتو جانشین زلاتان شد

باشگاه لس‌آنجلس گلکسی آمریکا برای پر کردن جای خالی مهاجم سوئدی سابقش قصد دارد از لالیگا یک بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، با خروج زلاتان ابراهیموویچ از تیم لس‌آنجلس گلکسی به دلیل پایان قراردادش، اکنون این تیم به دنبال خرید یکی دیگر از مهاجمانی است که سابقه بازی در فوتبال اروپا را دارد و گزینه اولش هم خاویر هرناندس (چیچاریتو) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برتری میلان مقابل کالیاری با گلزنی زلاتان

طبق گزارش ESPN، باشگاه لس‌آنجلس گلکسی مذاکراتش را با سویا برای خرید مهاجم مکزیکی این تیم آغاز و باشگاه آمریکایی هم این موضوع را تأیید کرده است.

در همین حال نشریه مارکای اسپانیا نوشته که سویا هم نسبت به فروش چیچاریتو راغب است و پیشنهادی 10 میلیون دلاری گلکسی توانسته نظر این باشگاه را جلب کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، چیچاریتو به گران‌ترین بازیکنی تبدیل خواهد شد که باشگاه گلکسی تا کنون به خدمت گرفته است. سخنگوی باشگاه لس‌آنجلس گلکسی اما عقد هرگونه قرارداد با خاویر هرناندس را رد و تأکید کرد که طرفین نزدیک به عقد چنین قراردادی هم نیستند.

دنیس تکلوئسه، مدیرعامل باشگاه گلسی در گفت‌وگو با لس‌آنجلس تایمز راجع به تمایل این باشگاه برای جذب بازیکن سابق منچستریونایتد گفت:« ورود او می‌تواند به نفع ما باشد. پس ما به طور جدی تلاش‌مان را برای خرید او انجام خواهیم داد.»

بیشتر بخوانید

ابراهیموویچ: هنوز ذهنم آماده است و بدنم یاری می‌کند/ باید قهرمان سری A شوم تا قراردادم تمدید شود

هرناندس که بهترین گلزن تیم ملی مکزیک است، تابستان سال گذشته با قراردادی 8.7 میلیون دلاری از وستهام به سویا پیوست اما در تیم جدیدش آنطور که انتظار می‌رفت فرصت بازی به دست نیاورده است. او در تمامی رقابت‌های این فصل برای سویا 15 بازی انجام داده و سه گل هم زده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی فوتبال لس آنجلس گلکسی زلاتان ایبراهیموویچ چی چاریتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت گلکسی واچ 7 قادر خواهد بود سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد ساعت‌های گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در زمینه ردیابی سلامتی ارائه خواهد کرد؛ برای نمونه، انتظار می‌رود که سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند، این قابلیت به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که درگیر دیابت نیستند کمک می‌کند که سبک زندگی سالمی را دنبال کنند.

اندازه‌گیری سطح قند خون با استفاده از ساعت هوشمند به روش غیرتهاجمی است و نیاز به سوراخ کردن پوست و استخراج خون نیست، بنابراین افراد می‌توانند آسان‌تر سطح قند خون خود را اندازه‌گیری کنند، به طور کلی انتظار می‌رود که اغلب گجت‌های پوشیدنی در آینده از این قابلیت پشتیبانی کنند.

شرکت سامسونگ هنوز به قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون توسط گلکسی واچ ۷ اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که به حسگر اندازه‌گیری قند خون مجهز شود، البته هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون فاش نشده است؛ انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ در تاریخ هفتم جولای همراه با گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ عرضه شود.

ممکن است ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ به تراشه جدید Exynos W940 عرضه شود که ۵۰ درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد.

کد خبر 748222

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس