Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران در شکایت به فیفا مدعی شده است مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان توافق‌هایی که پیش از امضاء قرارداد نهایی با او در بلژیک انجام داده اند زیرپا گذاشته و در قرارداد نهایی ۲ بند اضافه کرده اند.

پرداخت سه ماه دستمزد به عنوان غرامت از سوی هر یک از طرفین که قرارداد را فسخ کند و عادی نبودن روند پرداخت پول از سوی فدراسیون ایران به دلیل مشکلات کشورمان ۲ بندی است که ویلموتس مدعی است فدراسیون بدون اطلاع او و وکلیش در قرارداد نهایی آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نکته مهم این است که ویلموتس زیر قرارداد را امضاء زده است و مسئولان فدراسیون فوتبال اعتقاد دارند فیفا به این ادعا توجهی نمی‌کند. چراکه این بند‌ها در قراردادی که با امضاء ویلموتس منعقد شده وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: شکوری: بحث فدراسیون ایران با ویلموتس در فیفا بررسی می‌شود/ مبلغ قرارداد کادرفنی قبلی تیم ملی حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو بود

ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره بحث مشکلات فدراسیون برای پرداخت مطالبات ویلموتس گفت: در زمان ریاست خود به این موضوع اشاره کرد و حتی در این قرارداد اشاره شد که کشور برای پرداخت‌ها مشکلاتی دارد. پرداخت ۲ میلیون یورو به ویلموتس و دستیارانش تا پایان اسفند و اوایل فروردین انجام شده و این پول زیاد نیست. از آنجاییکه می‌خواستیم ویلموتس و دستیارانش به ایران بازگردند، این پول را پرداخت کردیم و اکنون با توجه به فسخ قرارداد از سوی ویلموتس از آن‌ها طلب داریم و باید سه ماه دستمزد پرداخت شده شان را به فدراسیون ایران بازگردانند.

همچنین محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون هم درباره ادعای ویلموتس بیان کرد: در قرارداد ویلموتس همه چیز واضح و مشخص است و یک زمان ۳ ماه برای دریافت خسارت پیشبینی شده است. استدلال ما این است ویلموتس باید بخشی از پولی که از فدراسیون گرفته را برگرداند و ادعای او این است که باید مبلغ بیشتری دریافت کند. ویلموتس ادعا دارد، اما ادعا‌های او مستند قانونی ندارد. فکر می‌کنم ویلموتس قرارداد تهران را به دقت نخوانده بود، زیرا در این قرارداد بندی وجود داشت که به صراحت به ۳ ماه تاکید می‌کرد. زبان انگلیسی ویلموتس خوب نبود و در نشستی که در خارج از کشور داشت، وکلایش به او گفته بودند چرا این قرارداد را امضا کرده است.

حال با این تفاسیر باید دید در نهایت فیفا برای این پرونده جنجالی چه رائی صادر می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویلتموس فیفا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده