Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: در اثر بارش برف و کاهش دید پرواز ورودی ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه شیراز به تبریز لغو شد.

 آذری با بیان اینکه با وجود بارش سنگین برف، باند فرودگاه تبریز باز است، افزود: در پی بارش برف سنگین، سرمای شدید و افت درجه حرارت در تبریز، چندین مرحله عملیات برف روبی از صبح امروز در باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اینکه پرواز خروجی ۱۲ و ۵ دقیقه تبریز  شیراز و پرواز خروجی ۱۱و ۵۰ دقیقه تبریز  کرمان هم لغو شده است، اعلام کرد: پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران تور از مقصد تهران به ترتیب در ساعت ۶:۳۰، ۸:۵۵ و ۹:۱۵ صبح و پرواز اصفهان در ساعت ۱۱:۲۵ به زمین نشسته اند و پرواز تبریز – استانبول این شرکت در ساعت ۱۱:۱۰ انجام شده است.

آذری با بیان اینکه پرواز‌های شرکت آتا از تهران نیز در ساعت ۸:۵ و ۹:۵۰ دقیقه در فرودگاه تبریز به زمین نشسته است، از مسافران پرواز‌های فرودگاه تبریز خواست قبل از عزیمت به این فرودگاه جهت اطلاع از وضعیت پرواز‌های خود با اطلاعات پرواز به شماره‌های ۱۹۹ و ۰۴۱۳۵۲۳۴۷۰۱ تماس بگیرند.

 بر اساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه شهید مدنی، پرواز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز تبریز مشهد با تاخیر و در ساعت ۱۵ همچنین پرواز ۱۳ و ۴۰ دقیقه تبریز مشهد ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه انجام می‌شود.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پرواز‌های داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدور‌های هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پرواز‌های داخلی و بین المللی به خصوص پرواز‌های عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشور‌های آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می‌شود.

روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه تبریز بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی فردا یازدهم اردیبهشت در شیراز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، فردا سه شنبه، یازدهم اردیبهشت، بیست و یکم شوال و سی ام آوریل است.
هنگام اذان صبح در شیراز ساعت ۳ و ۵۴ دقیقه
طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۱۸ دقیقه
اذان ظهر ساعت ۱۱ و ۵۷ دقیقه
اذان مغرب ۱۸ و ۵۴ دقیقه
و نیمه شب شرعی امشب شیراز هم ۲۳ و ۱۵ دقیقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • اوقات شرعی فردا یازدهم اردیبهشت در شیراز
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد