Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ جوان منچستریونایتد در پیروزی درخشان این تیم در برابر نوریچ نقش بسیار موثری را ایفا کرد.

طرفداری- برندن ویلیامز، مدافع چپ جوان منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس برای اولین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته و در طول فصل نیز نمایش های درخشانی را ارائه کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، برندن ویلیامز در مصاحبه پس از بازی با نوریچ به تشریح خصوصیات بازی و وظایف خود به عنوان یک فولبک پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیامز درباره اینکه برای چندمین بار از ابتدا در ترکیب اصلی یونایتد قرار گرفته می گوید:

این برای من و خانواده ام بسیار افتخار آمیز است. من می دانم که به چه چیزی رسیده ام اما می خواهم به هر اندازه که در توانم است برای این باشگاه بازی کنم. در موقعیتی که من در آن بازی می کنم، شما به انرژی زیادی نیاز دارید و از نظر فیزیکی نیز باید قوی باشید تا به بالای زمین رفته یا به عقب برگردید و همچنین به تیم در دفاع و حمله کمک کنید. شرکت در حملات بخش بزرگی از بازی من است. من عاشق رفتن به جلو هستم تا به تیم انرژی دهم و در حملات به تیم کمک کنم. هنگامی که به عنوان یک فولبک فرار می کنید، شما ممکن است برای خودتان و به همراه توپ فرار کنید یا ممکن است که بدون توپ فرار کنید تا یک فضا برای شخصی مثل مارکوس رشفورد یا هر شخص دیگری که در وینگ حضور دارد ایجاد کنید.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است