Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اینا، محمدباسط درازهی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر به وزارتخانه‌های نیرو، راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در پی عدم توجه به استان سیستان و بلوچستان، راه های ارتباطی ۵۰۰ روستا، شهر و شهرستان در پی وقوع سیل به هیچ راه ارتباطی دسترسی ندارند و بسیاری از آنها به زیر آب رفته‌اند، ضمن اینکه امکانات محلی پاسخگوی نیازهای آنها نیست، بنابراین از دولت درخواست می کنم این موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و خسارات ناشی از سیل را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سراوان، سیب، سوران و زابلی در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و در گذشت مفتی اهل سنت و همچنین درگذشت نعیم امینی‌فرد نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس که در تصادفات اخیر جاده‌ای جان خود را از دست دادند، ادامه داد: سیستان و بلوچستان تنها استان کشور است که مرکز استان تنها به یک جاده رفت و برگشت غیراستاندارد دسترسی دارد، ضمن اینکه توسعه سواحل مکران نیز در ناامن کردن این جاده مزید بر علت بوده است، بنابراین از دولت می خواهم که برای تکمیل باند دوم جاده زاهدان- خاش- سراوان- ایرانشهر و چابهار هر چه سریعتر اقدام کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکر به وزیر نفت تصریح کرد: هم اکنون شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان با وجود دمای هوای زیر صفر درجه با مشکل تامین سوخت اعم از نفت سفید، گازوئیل و بنزین مواجه هستند و این در حالی است که مردم نقاط مرزی که با افتخار مرزداری می کنند، نباید به چنین مشکلاتی مواجه باشند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمدباسط درازهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)