Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف گنج یاب در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری یک نفر و کشف یک دستگاه گنج یاب غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی یک دستگاه گنج یاب را در منزل خود نگهداری کرد‌ه است که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در همین راستا ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از منزل وی یک دستگاه گنج یاب، دریل و پنل کولر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، گفت: برای مقابله با پدیده قاچاق، شهروندان و مسئولان بایستی با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای عده‌ای قاچاقچی و فرصت طلب ناامن کنند.

پرونده سارق درون خودرو با ۳۳ فقره سرقت بسته شد

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک سارق و کشف ۳۳ فقره سرقت درون خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران کلانتری شهرستان شیراز، حین گشت زنی به فردی که در حال پرسه زنی در بین خودرو‌های پارک شده بوده مظنون و آن را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شد، بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که وی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در برابر ادله و مستندات پلیس به ۳۳ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، گفت: همه صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون تعدادی از شکات شناسایی شده‌اند.

کشف ذغال قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۴۵۰ کیلوگرم ذغال قاچاق به ارزش ۲۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک وانت نیسان که حامل مقدار زیادی ذغال بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خوردو، ۴۵۰ کیلوگرم ذغال قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

در حال تکمیل...انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام یک شرکت هرمی در تالش

فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری پنج عضو آن در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد رستمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهار کرد: با دریافت خبر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در تالش و پیگیری موضوع توسط پلیس کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با اشراف اطلاعاتی محل‌های فعالیت اعضای این باند را در شهرستان تالش شناسایی کردند.

وی افزود: پس از اقدامات فنی پلیس و با جمع‌آوری مستندات و ادله کافی برای احراز جرم اعضای این شرکت، مأموران انتظامی پنج نفر را در این خصوص دستگیر کردند و متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد بنابراین حل این معضل، هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

رستمی با تاکید بر جدیت برخورد پلیس با مخلان امنیت اقتصادی، تصریح کرد: به‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

کد خبر 751492

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس