Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و سپاه انصارالرضا(ع) استان با هدف توسعه ورزش همگانی، تقویت ورزش قهرمانی، ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی، اخلاق و منش پهلوانی و تفکر بسیجی و امور جهادی امضا شد. ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن عزیزی صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار داشت: این تفاهم نامه اهدافی نظیر توسعه ورزش همگانی، تقویت ورزش قهرمانی، ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی در ورزش، ترویج اخلاق و منش پهلوانی در جامعه ورزش استان و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و امور جهادی در ورزش استان را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عضویت مسئولین ورزش بسیج در شورای توسعه ورزش همگانی، حمایت از توسعه اماکن ورزشی و پایگاههای استعدادیابی ورزش بسیج، صدور پروانه فعالیت و بهره برداری اماکن ورزشی بسیج، مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار، مشارکت در برگزاری دوره‌های اخلاق و منش پهلوانی ویژه مربیان ورزشی، حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های توسعه ورزش همگانی و ترویج بازی‌های بومی محلی بسیج و ایستگاه‌های ورزش، حمایت فنی و اجرایی از مسابقات و جشنواره‌های ورزشی بسیج، مشارکت در برگزاری برنامه کاروان راهیان نور ورزشکاران، مشارکت در برنامه تجلیل از جوانمردان ورزشکار حامی مردم مظلوم فلسطین و حمایت از برنامه‌های تربیت نیروی انسانی به منظور تقویت علمی و تخصصی کادر اجرایی ورزش بسیج استان از تعهدات اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی است.

امضا تفاهم نامه تسهیل سفر اتباع پاکستانی برای کار به ژاپندانشگاه علم و صنعت با قرار گاه خاتم النبیاء تفاهم نامه همکاری امضاء می‌کندامضای تفاهم نامه همکاری ایران خودرو و شرکت ملی پخش برای توسعه ناوگان دوگانه سوز

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مطرح کرد: در این بین مرکز تربیت بدنی بسیج استان نیز تعهداتی همچون ساخت و تکمیل اماکن ورزشی عمومی و تخصصی با رعایت استانداردهای فنی در رشته های مختلف ورزشی، تاسیس و اداره پایگاه های استعدادیابی، توسعه ورزش همگانی و بازی های بومی و محلی و عضویت مدیران ادارات را بر عهده دارد.

عزیزی ادامه داد: بسیج ورزشکاران استان برگزاری برنامه‌های آموزشی و تربیتی برای مربیان، عضویت مدیرکل استان‌ها و شهرستان‌ها در هیئت اندیشه ورزش، همکاری با اداره کل در ترویج فرهنگ قرآنی و برنامه های اقامه نماز در جامعه ورزش و جوانان استان، همکاری در اجرای طرح‌های گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری اردوهای جهادی و همکاری لازم با اداره کل در اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه مناسبت‌های ملی و انقلابی را متعهد شده است.

انتهای پیام/ 252./ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم