Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@02:06:27 GMT

از وضعیت 60 روستا کاملا بی اطلاعیم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۵۸۱۱

از وضعیت 60 روستا کاملا بی اطلاعیم

پرویز کدخدایی عضو شورای اسلامی شهر بنت در گفت و گو با خبرنگار جماران گفت: ما از عصر پنج شنبه تا صبح یک شنبه شاهد بارش باران بودیم که بنا بر اظهارنظر کارشناسان حدود 173 میلی متر بارش در شهر بنت داشته ایم.

وی در ادامه افزود: پس از این بارش شدید باران، از صبح شنبه تمام ارتباطات ما اعم از راه های مواصلاتی و ارتباطات تلفنی با روستاییان غرب بنت قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدخدایی در ادامه افزود: بیش از 60 روستا با ده هزار نفر جمعیت در غرب بنت جود دارد که هم اکنون از تمامی آنها کاملا بی اطلاعیم.

عضو شورای شهر بنت با اشاره به اینکه سیل بند شهر بنت به طور کامل تخریب شده است، گفت: طغیان رودخانه پس از تخریب این سیل بند باعث صدمه دیدن منازل مسکونی حاشیه رود شده است.

وی همچنین افزود:  زیر ساخت های شهر بنت به طور کامل و تقریبا تمام محصولات کشاورزی از بین رفته است. 

کدخدایی در باره خسارت سیل و تلفات احتمالی به ساکنان این شهر نیز گفت: تا کنون درباره خسارت جانی گزارشی نداشته ایم اما احشام بسیاری توسط سیل تلف شده اند. 

عضو شورای شهر بنت درپایان نیاز فوری این منطقه را بازگشایی راه های مواصلاتی و برقراری ارتباطات مخابراتی برای اطلاع یافتن از روستاییان غرب بنت عنوان کرد و افزود: از هلال احمر درخواست کرده ایم تا به منطقه بالگرد اعزام کند اما تا کنون این اتفاق صورت نگرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی سیستان وبلوچستان سیل سیستان و بلوچستان نیکشهر شهر بنت قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوزوکی هایابوسا ؛ شاهین ژاپنی نسخه بیست و پنجمین سالگرد (اینفوگرافی)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: WMC 250EV: آیا عجیب ترین موتورسیکلت واقعی جهان است؟ (فیلم) نه کاملاً اتومبیل، نه کاملاً موتور سیکلت: آیا چنین وسیله ای برای شهرهای شلوغ مانند تهران کاربردی است؟! (عکس)

دیگر خبرها

  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • سوزوکی هایابوسا: شاهین ژاپنی 25 ساله شد! (اینفوگرافی)
  • سوزوکی هایابوسا ؛ شاهین ژاپنی نسخه بیست و پنجمین سالگرد (اینفوگرافی)
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)