Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@20:46:26 GMT

زمان انتظار مشتریان مرکز ۲۰۲۰ در استان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۶۳۹۰

زمان انتظار مشتریان مرکز ۲۰۲۰ در استان کاهش یافت

مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: زمان انتظار مشتریان مرکز 2020 منطقه کردستان کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آزاد حکمت ظهر امروز در بازدید سرزده از مرکز ۲۰۲۰ سنندج، ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مشتریان، از کاهش زمان انتظار مشتریان با مرکز ۲۰۲۰ منطقه کردستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازدید از مرکز ۲۰۲۰ و امور مشتریان شهرستان سنندج و قسمت های مختلف که به صورت حضوری انجام شد اظهارداشت: یکی از پایه‌های اساسی مشتری‌مداری پاسخگویی روشن و شفاف به مشتریان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی در این بازدید جزئیات و روند پاسخگویی این مرکز را از نزدیک مشاهده کرد و بر چگونگی ونحوه پاسخگویی اپراتورها به منظور تحقق رضایت مشتریان تاکید داشت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت پاسخگویی در حداقل زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان در تحقق اهداف مخابراتی و شعار ارتباطی فراگیر خاطر نشان کرد: تعامل دوسویه با مشتریان و شفافیت در پاسخگویی صحیح در راستای تحقق رضایت مشتریان از اهداف اصلی و اساسی است که موجب رسیدن به اصل مشتری‌مداری در منطقه می‌شود.

حکمت زمان صف انتظارِ هر مشترک با مرکز 2020 مخابرات را به صورت میانگین 15 تا 20 ثانیه اعلام کرد و افزود: زمان انتظار مشتریان برای برقراری ارتباط با اپراتورها نسبت به گذشته کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه کردستان به صورت ۲۴ ساعته در چهار شیفت کاری پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون به تعداد بیش از 305 هزار و 55 تماس پاسخ داده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به آمار اعلام شده که بیانگر پاسخگویی به بیش از ۹۵ درصدِ تماس‌های مشتریان از سوی اپراتورهای۲۰۲۰ استان است، ابراز داشت: چند درصد تماس‌های پاسخ داده نشده به علت قطع کردن ارتباط از سوی مشترک و یا بعضا بروز مشکلات فنی است.

حکمت در ادامه این بازدید به صورت راندومی با چند مشترکِ مرکز 2020 تماس تلفنی داشت و از نحوه پاسخگویی و رفع مشکل مطرح شده توسط اپراتورها اطمینان حاصل کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، یادآورشد: در حال حاضر تعداد 98 هزار و 726 هزار پورت اینترنت پرسرعت به مشتریان در سطح استان واگذار شده است.

در این بازدید اپراتورهای مرکز 2020 نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از حسن توجه مدیر مخابرات منطقه کردستان  در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های خود تقدیر و تشکرکردند.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان زمان انتظار مشتریان سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی روشن بعدازظهر پنج‌شنبه در بازدید سرزده از بیمارستان توحید، و سایر بخش‌های این بیمارستان، ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنها از بخش‌های جراحی، قلب، دیالیز و اورژانس بازدید و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات بیماران قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ضمن احصاء برخی ایرادات و کمبودها در ارائه خدمات به بیماران، بر ضرورت چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات مذکور نکاتی را یادآوری و تاکید کرد: جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسؤولان استان است.

وی به مسؤولان بیمارستان تاکید کرد؛ اولویت‌های بیمارستان در راستای حفظ سلامت، رفاه و آرامش بیماران را اولویت بدانند.

روشن همچنین در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان بیمارستان در جریان مطالبات آنان در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای آنان قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان یادآور شد: بازدید سرزده از تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی و خدمات‌رسان استان در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از شورای امنیت کشور برای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و برنامه‌ریزی و تدبیر برای پیشگیری از تشدید نارضایتی‌ها و رفع مشکلات موجود بوده و این روند در سال‌جاری به‌طور جدی در دستور کار خواهد بود.

این بازدید در راستای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و چاره‌اندیشی برای رفع برخی نواقص و مشکلات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی استان به منظور جلب رضایتمندی شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان صورت گرفته است‌.

کد خبر 6095190

دیگر خبرها

  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز