Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلال احمر میبد در راستای کمک به تامین مایحتاج مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان 250 تخته پتو به این مناطق ارسال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال بنا رئیس هلال احمر میبد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص کمک به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در پی بارندگیها و سیل اخیر و پیرو اعلام نیاز مسئولان امدادی،صبح امروز ۲۵۰ تخته چادر امدادی از انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان میبد با ۲ دستگاه کامیون به مناطق سیل زده استان سیستان وبلوچستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پایان اذعان داشت: ارزش این محموله امدادی 4 میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد