Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره استعدادیابی پتروماه به منظور شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان در رشته‌های مختلف در شهرستان بندرماهشهر برگزار می‌شود. ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، هنر را می‌توان از جمله مقولات پیچیده در زندگی بشر دانست؛ و شاید پیچیده‌ترین آن‌ها نیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنر میان اندیشمندان تعریف واحدی ندارد، بلکه مقوله‌ای است که تعریف‌های بسیاری برای آن ذکر می‌شود؛ و بر اساس این تعاریف اقسام گوناگونی دارد. اما آنچه برای ما حائز اهمیت است، پرداختن به تعریف «هنر متعالی»، بروز و ظهور و اشکال و گونه‌های پرداخت به آن است.

هنر متعالی، که همان هنری است که فراگیری اصول و قواعد آن برای هنرمندان ضروری است، همانند ودیعه‌ای از جانب خداست، لذاست که هنرمند متعهد می‌بایست با هنر خود جامعه را به‌سوی سعادت و حیات طیبه رهنمون سازد. هنرمند باید بداند که مأموریت او می‌تواند سرنوشت جامعه را مشخص سازد.

 فاطمه عبادی هنرمند توانمند بندرماهشهری است که با هنرنمایی خود در برنامه تلویزیونی عصر جدید توانست در چند مرحله دغدغه‌های اجتماعی را با دستان خود و با کمک خاک به مردم جهان نشان دهد و با بیش از 6 میلیون رأی قهرمان مردمی فصل اول برنامه عصر جدید شود.

شیوا رضوی دیگر شرکت کننده بندرماهشهری عصر جدید بود که با هنر نمایی خود در زمینه دوبلری و گویندگی توانست از مرحله اول این برنامه صعود کند.

طرح استعدادیابی ورزشی کودکان کار در استان مرکزی آغاز شددانش‌آموزان در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی استعدادیابی می‌شوند + پوسترهیئت‌های ورزشی سمنان در بحث استعدادیابی ورود کنن

حال شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به نمایندگی از صنایع پتروشیمی منطقه اولین جشنواره استعدادیابی پتروماه را در شهرستان بندرماهشهر برگزار خواهد‌ کرد.

این جشنواره ویژه نوچوانان و جوانان 10 تا 25 سال است که می‌توانند استعدادهای خود را در رشته‌های ورزشی، حرکت نمایشی با توپ، آکروبات، حرکت نمایشی رزمی، خوانندگی، مدیجه سرایی، آواز خوانی کلاسیک، پاپ و محلی، گروه سرود، نقاشی، کاریکاتور، تصویرگری، نمایش پانتومیم، قصه‌خوانی، بازیگری، شعبده و تردستی، نقالی، پرده‌خوانی عروسکی، مونولوگ، روایتگری، پژوهش و سخنوری، مجری گری، تقلید صدا، بیت باکس و استندآپ کمدی به نمایش بگذارند.

شرکت در این جشنواره کاملا رایگان و برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 15 بهمن 98 به دبیرخانه جشنواره واقع در بندرماهشهر، ناحیه صنعتی، فرهنگسرای فردوسی تحویل دهند.

انتهای پیام/333/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، بطور تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان