Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@03:47:54 GMT

عکس ؛ دست رد یک سپاهانی به سینه ذوبی ها

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۶۷۹۱

عکس ؛ دست رد یک سپاهانی به سینه ذوبی ها

با وجود اینکه هفته های متمادی است علیرضا منصوریان از تیم ذوب آهن رفته اما هنوز جانشین او مشخص نشده است!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

البته چند روز پیش باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد؛ در حال توافق با یکی از مربیان خارجی است و او به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر و در کش و قوس انتخاب سرمربی باشگاه ذوب آهن، با چند مربی داخلی هم برای هدایت این تیم صحبت کرد که توافق نهایی حاضل نشد. یکی از این مربیان علی دایی بود که حتی خبر انتخاب او به عنوان سرمربی جدید تیم اعلام رسمی هم شد اما علی دایی با تشکر از باشگاه ذوب آهن اعلام کرد برنامه ای برای حضور در این تیم ندارد. دیگر گزینه ی داخلی که به طور جدی با او برای حضور در راس کادر فنی تیم ذوب آهن صحبت شد محرم نویدکیا بود.

این خبر را روزنامه صدای سپاهان اعلام کرده است. محرم نویدکیا بعد از دریافت پیشنهاد از باشگاه ذوب آهن و بررسی آن با تشکر از مدیران باشگاه ذوب آهن پاسخ منفی داد. البته این اتفاق خیلی هم دور از ذهن نبود به این خاطر که محرم سال های سال در سپاهان بازی کرده و محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم دارد و از همه مهمتر در همه سال های اخیر ذوب آهن رقیب سپاهان بوده است.

محرم نویدکیا که برهه ای روی نیمکت تیم سپاهان به عنوان مربی نشست؛ به نظر می رسد فعلا برنامه ای برای مربیگری در لیگ برتر ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محرم نویدکیا سپاهان سپاهان علیرضا منصوریان محرم نویدکیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم

به گزارش "ورزش سه" نویدکیا درحالی در نیم فصل هدایت نارنجی پوشان رفسنجان را پذیرفت که این تیم در نیم فصل اول متحمل ۸ شکست شده بود و از ۱۵ بازی فقط ۱۵ امتیاز به دست آورده بود. اما با ورود محرم به یکباره این تیم دگرگون شد و در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخورد. 

اسطوره محبوب سپاهان اما بالاخره امروز در برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری او همراه با مس رفسنجان با شوت ناگهانی علی یوسف قطع شود. 

با این حال مس رفسنجان که به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی هم راه پیدا کرده، امیدوار است که همراه با محرم نویدکیا رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برتر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند