Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رضایی‌نژاد با اشاره به شناسایی و توقیف یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در استان بوشهر اظهار داشت: این شناور باری حامل تعداد ۴۴ هزار و ۸۹۰ عدد لوازم جانبی موبایل بوده که کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد» در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و توقیف یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در بدو ورود به استان بوشهر اظهار داشت:در راستای مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق  قرارگاه مشترک مبارزه با قاچاق، نیروهای مسلح مستقر در حوزه دریایی استان بوشهر، دریابانان پاسگاه مرزی دریایی دلوار موفق به شناسایی و توقیف یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در بدو ورود این استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ارزش ریالی کالای مکشوفه را 15 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با بررسی شناور مذکور، تعداد ۴۴ هزار و ۸۹۰ عدد لوازم جانبی موبایل کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در جریاناین عملیات یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده است، تصریح کرد: در راستای منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، مرزبانان این فرماندهی از هیچ‌گونه تلاش شبانه‌روزی در این زمینه دریغ نمی‌کنند.

 

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد خاطر نشان کرد: نیروی مرزبانی قاطعانه در برابر قاچاقچیان کالا، ارز، مواد مخدر و مشروبات الکلی بدون هیچ اغماضی در راستای حمایت از تولیدات داخلی استوار بوده و ایستادگی خواهد کرد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی فهما مسجد رویداد ملی فهما انتقام سخت کشف کالای قاچاق مبارزه با قاچاق کالا استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با همراهی عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و انواع مواد شویندۀ احتکار شده را کشف کردند. طبق کارشناسی کالای احتکاری کشف شده به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از این انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، توقیف و پرونده برای رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • معلمی با کوله باری از خاطرات مبارزه با ظلم و ستم
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه