Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@21:38:18 GMT

عکس ؛ سایپایی شدن این ستاره قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۶۹۴۹

عکس ؛ سایپایی شدن این ستاره قطعی شد

خالد شفیعی بعد از نیم فصل دوری بار دیگر به فوتبال برگشت و پیراهن سایپا را برتن کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خالد شفیعی مدافع باتجربه که سابقه بازی در تیم های تراکتور، سپاهان، ذوب آهن، اف سی سئول کره جنوبی و … را در کارنامه دارد، روز گذشته بعد از نیم فصل دوری با پیراهن سایپا به فوتبال برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد شفیعی که ابتدای فصل به ماشین سازی رفت اما به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه نتوانست در این تیم ماندگار شود، چند روز پیش با سایپای تهران قرار داد بست و دیروز در بازی دوستانه با سپاهان در ترکیب تیم جدیدش به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت. او با این تفاسیر قراردادش را با سایپا ثبت می کند و در نیم فصل دوم به عنوان مدافع جدید سایپا بازی خواهد کرد.

او که دوستان زیادی در سپاهان دارد، روز گذشته با اعضای این تیم و امیر قلعه نویی سرمربی طلایی پوشان هم برخورد گرمی داشت و چند دقیقه ای قبل از بازی دوستانه دیروز به خوش و بش با سپاهانی ها پرداخت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا سپاهان امیر قلعه نویی امیر قلعه نویی خالد شفیعی سایپا سپاهان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403