Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین روز دوشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حمید شاه ابادی معاون صدای رسانه ملی، سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای استان، اسماعیلی مدیرکل ارشاد، سرهنگ برین معاون اجرایی سپاه، محمد شفیعی فرماندار و جمعی از مسئولان استان، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات محلی در سالن اجتماعات نظام مهندسی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید شاه آبادی در این مراسم گفت: رسانه میدان نبرد اندیشه‌ها است و باید همواره حرفی برای گفتن داشته باشیم و در میان اولویت‌های رسانه ان چیزی که دشمنان به آن حساس هستند باید مورد توجه بیشتر ما قرار گیرد.

معاون صدای رسانه ملی اظهار داشت: دشمن امروز به دنبال انتقام از دولت و سیاست گزاران نیست بلکه می‌خواهد از ملت انتقام بگیرد و چهار دهه تلاش ملت و تصویری که در دنیا ساخته شده و عزم کرده به انسانیت توجه کند را مورد هدف قرار دهد و این تصویر انسانی را بشکند.

شاه آبادی تصریح کرد: مردم چهار دهه روی آرمان‌های خود ایستاده اند تا مستقل باشند و راه تعالی را طی کنند و نگاه و اندیشه‌ای را برای خود ساخته اند که رویکرد آزادی بخشی و مبارزه با استکبار شکل گرفته و نقطه کانونی دشمن مأیوس کردن مردم از همین راهی است که انتخاب کردند.

وی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند ما را از رفتن در مسیر تمدن اسلامی با ایجاد یاس و نا امیدی بازدارند و بعد از حرکت عظیم مردمی که نشان دادند روی آرمان‌ها و ایستاده اند ببینید چقدر تلاش می‌کنند تا یاس در جامعه رواج یابد.

شاه آبادی تصریح کرد: کار رسانه این است روی همین نکته‌ها تمرکز کرده و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

معاون صدای رسانه ملی یادآور شد: در عرصه مطبوعات آنچه در مشروطه شکل گرفت خوب و آزاد بود اما در سینما و تلویزیون بستر فساد را گسترش داده بودند و باید در این عرصه تلاش بیشتری می‌شد که این کار صورت گرفت.

وی بیان کرد: امروز درگاه انتشار فقط به تلویزیون و سینما نیست بلکه گسترده شده و همه هزاران نفر مخاطبان رسانه‌ها نیز تولید کننده محتوا هستند لذا همه قلم به دستان رسانه به مثابه سربازانی هستند که باید برای سلیقه‌های مختلف پیام‌های مختلف را منتشر کنند.

شاه آبادی در ادامه یادآور شد: برخی رسانه‌های غربی نگاه به شادی را مبتنی بر سرگرمی می‌دانند که غفلت زاست در حالی که در نظام اسلامی ما مبتنی بر آگاهی می‌دانیم و رسانه‌ها باید از منظر دینی به شادی نگاه کنند.

وی اظهار داشت: وقتی پیکره کشور با شهادت سلیمانی غم گرفته شما رسانه‌ها می‌توانید تصویری از شهید سلیمانی را به تصویر بکشید و برای نمونه غرور ملی را تقویت کنید زیرا زاویه دید مهم است.

معاون صدای رسانه ملی اضافه کرد: هدف دشمن در این شرایط مأیوس کردن مردم و بی تفاوت کردن آنها است و رسانه‌ها باید آگاهی بخش باشند.

وی بیان کرد: دشمنان از هر روزنه و اشتباه و یا غفلت ما برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و دیدی از یک تأخیر ۴۸ ساعته در اعلام یک واقعه چه تفسیرهایی از جمله عدم صداقت و پاسخگویی و بی مسئولیتی استنباط کردند و آن را انتشار دادند که ما باید با آن مقابله کنیم.

جشنواره ابوذر وارد بلوغ شده است

شاه آبادی در ادامه با اشاره به جشنواره ابوذر تصریح کرد: چند سالی است جشنواره ابوذر به بلوغ رسیده و چهره‌هایی در رسانه خود را آماده کرده تا مشکلات را بخوبی تبیین کنند و با قلم خود نقش آفرین باشند.

وی اظهار داشت: رادیو یک درگاه انتشار محسوب می‌شود و در دنیایی که تولیدات در آن زیاد است دیگر تعدد درگاه انتشار زیاد اهمیت ندارد بلکه قدرت تأثیرگذاری و ماندگاری مهم است.

شاه آبادی اضافه کرد: اگر معنا و مفهوم و محتوای پیام درست انتخاب شود حتماً روی مخاطب تأثیر خواهد گذاشت و اگر مطلب تولید شده فاخر باشد به تحقق اهداف جشنواره کمک می‌کند.

در این مراسم از ۲۴ اثر منتخب تجلیل شد.
 

کد خبر 4824536

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید شاه آبادی رسانه ملی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت شهرکرد سپاه پاسداران تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان، فحاشی گروهی از هواداران تیم میزبان به رامین رضاییان بود. رضاییان که در 2‌مقطع پیراهن قرمزها را به تن کرده، اساسا در فوتبال ایران یک پرسپولیسی به‌حساب می‌آید و شاید انتظار نمی‌‎رفت در این بازی از هواداران فحش بخورد، اما فیلم‌هایی که منتشر شده نشان می‌دهد بعضی تماشاگران با ناسزا به استقبال او رفته‌اند؛ هرچند رضاییان در زمین به آنها علامت داد بلندتر فریاد بزنند و البته در میکس‌زون هم گفت هواداران پرسپولیس همیشه در قلبش جا خواهند داشت. به هر حال بازی خوبی نبود و خود رامین هم مثل سایر ستاره‌های حاضر در زمین، روز پرفروغی را پشت سر نگذاشت. با این حال ممکن است اتفاقی که در آزادی رخ داد، روی فعل و انفعالات باشگاه در پنجره نقل ‌و انتقالاتی تابستان تأثیر بگذارد.

هنوز مشخص نیست اوسمار ویرا در فصل جدید هم سرمربی سرخپوشان خواهد بود یا نه؛ اما او در مصاحبه تلویزیونی اخیرش به‌شکلی کم‌سابقه و دور از انتظار اسم برخی بازیکنان ایرانی مورد علاقه‌اش را به زبان آورد که نام رضاییان هم در بین آنها به چشم می‌خورد. پس از آن مصاحبه گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفت در مورد اینکه شاید رضاییان برای فصل بعد دوباره سرخپوش شود؛ مخصوصا که قرارداد این بازیکن 34‌ساله با سپاهان در همین زمان پایان خواهد یافت. با وجود این، نوع رفتار گروهی از هواداران با رضاییان، احتمالا او را در مورد بازگشت به تیم دلسرد کرده است.

رامین با وجود توانایی‌های فنی چشمگیرش، به‌طور کلی دوران آرام و خیلی موفقی را در پرسپولیس پشت سر نگذاشت. او بعد از فصل درخشان پانزدهم به‌طور ناگهانی سر از لیگ ترکیه درآورد و بعد در بازگشت به پرسپولیس، به‌خاطر درگیری با علی علیپور از تیم کنار گذاشته شد. پس از آن هم در لیگ بیست‌ویکم شاهد حضور دوباره و کوتاه‌مدت رضاییان در جمع سرخپوشان بودیم که باز هم با قهرمانی همراه نبود و در پی آن مصاحبه آماتوری با تلویزیون پیرامون سطح فنی پایین برخی از بازیکنان پرسپولیس، به جدایی او انجامید.

کد خبر 849555 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آی پدهای اپل رونمایی شدند/تراشه نوین اپل متمرکز بر هوش مصنوعی
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه ملی و بین‌المللی رسانه است
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه بین‌الملل رسانه است
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است