Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودی بابیان اینکه میزان خسارت وارد شده در  بارندگی بی سابقه در بشاگرد در حال برسی است گفت: همه تیم های امدادی با تمامی امکانات شبانه روزی خدمات رسانی می کنند.

«احمد محمودی»، فرماندار شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به بارندگی های اخیر در این شهرستان اظهار کرد: بارندگی بی سابقه اخیر در شهرستان بشاگرد سبب شد که به بسیاری از زیرساختها در حوزه راه ، برق  و تلفن و شبکه های آبرسانی  خسارت وارد کند و راه بسیاری از روستاها را با مرکز شهرستان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این بارندگی ها که در بسیاری از روستاها با طغیان رودخانه ها همراه بود  به زمینهای کشاورزی روستائیان خسارت وارد کرده است اما در هیچ یک از روستاها آب وارد منازل نشده است. 

 

فرماندار شهرستان بشاگرد با اشاره به انتشار خبری کذب و بدور از واقعیت در یکی از رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر نبود امکانات برای خدمات رسانی در هلال احمر شهرستان گفت: این موضوع از اساس کذب و بدور از واقعیت است  و همه پرسنل هلال احمر با همه امکانات به اتفاق فرماندار شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم در روستاها هستیم.

 

محمودی بیان کرد: با تلاش بی وقفه مجموعه راهداری وبرق و نیروهای جمعیت هلال احمر از مجموع ۴۸ روستای بدون برق  ۳۱ روستا برق دار و ۱۸ روستای دیگر به محض فروکش کردن رودخانه جگین برق آنها وصل خواهد شد. 


 
رئیس ستاد بحران شهرستان بشاگرد خاطر نشان کرد: درخواست بالگرد برای خدمات رسانی به روستای گافر که در پشت رودخانه جگین قرار دارند داده شده است که در حال بارگیری و اعزام است.

 

محمودی تصریح کرد: بشاگرد یک منطقه پهناور و با وسعت زیاد است که با حجم خسارات وارد شده و مسدودی راهها به طور همزمان به همه روستاها  امکان خدمات رسانی نیست، اما همه امکانات دهیاریها را برای خدمات رسانی به مردم بسیج کرده ایم.

 

وی افزود: از همه مردم و شورا ها و دهیاران که در این چند روز با هر توانی که داشته اند و در کنار مسئولان خدمات رسانی کرده اند تشکر  می کنم و انتظار می رود تا به  اخبار کذب و شایع توجهی نداشته باشند.

 

 

 

پایان پیام/673

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی انتقام سخت مسجد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سیل در بشاگرد احمد محمودی امداد رسانی بالگرد امداد جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند