Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:33:23 GMT

بازگشت مرد مغضوب کالدرون به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۷۵۹۴

بازگشت مرد مغضوب کالدرون به پرسپولیس

سرپرست پرسپولیس که طی روزهای اخیر با توجه به اتفاقاتی که در تیم رخ داده بود در تمرینات غایب بود به زودی به سمت خود بازخواهد گشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی ، پیشکسوت پرسپولیس که در این فصل با تصمیم محمدحسن انصاریفرد به عنوان جانشین محسن خلیلی در سمت سرپرست تیم کارش را آغاز کرده، در روزهای پایانی نیم فصل با گابریل کالدرون به اختلاف نظر خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله باعث شد تا او پیش از پایان همکاری با گابریل کالدرون از سمت خود کنار رود و طی روزهای اخیر غایب تمرینات لقب گیرد.

اکنون با توجه به قطع همکاری باشگاه با گابریل کالدرون، افشین پیروانی نیز با تصمیم محمدحسن انصاریفرد بار دیگر کار خود را در سمت سرپرستی تیم آغاز خواهد کرد و طی امروز و فردا در تمرینات حاضر خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افشین پیروانی افشین پیروانی پرسپولیس تهران سرپرست پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”،  دانیال اسماعیلی‌فر که بعد از اتفاقاتی که در جدال با نفت آبادان، با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته اخلاق مواجه شد.

مدافع راست پرسپوليس که در این دیدار گل زده بود، در ادامه شادی گلش در واکنش به فحاشی‌ها حرکتی صورت داد که باعث شد جدال با سپاهان را محروم شود.

اسماعیلی‌فر که در بهترین فرم خود در این فصل قرار دارد و توانسته ۷ پاس گل و یک گل برای سرخ‌ها به نام خود ثبت کند، اکنون در قائمشهر بار دیگر به ترکیب تیمش اضافه خواهد شد.

اسماعیلی‌فر که تجربه دستیابی به سه‌گانه با پرسپوليس را در کارنامه دارد، به دنبال دو رقمی شدن در آمار فردی خود است و باید دید طی دیدارهای باقیمانده خواهد توانست به هدف خود دست یابد یا خیر.

دیگر خبرها

  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟