Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد که رابطه میان آنجلوتی و گتوزو با توجه به اظهارات اخیر گتوزو تیره و تار شده است.

طرفداری- به نظر می رسد که آنجلوتی از اظهارات اخیر اخیر گتوزو راجع به عدم آمادگی فیزیکی و جسمانی بازیکنان ناپولی ناراحت شده است.

به گزارش گل، گتوزو مشکلات و دشواری های زیادی را برای ایجاد تغییرات گسترده در ناپولی دارد، بهای سنگین ایجاد این تغییرات نیز پذیرفتن شکست های بسیاری مانند شکست های قبلی این تیم برابر لاتزیو و اینتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق میلان تصمیم گرفته است تا مسیری دیگر را نسبت به سال های گذشته در ناپولی دنبال کند. در بازی های اخیر ناپولی اثری از "ساری بال" با چینش 3-3-4 و همچنین از حرکات تاکتیکی و فنی آنجلوتی در سن پائولو دیده نشده است.

از زمان نشستن بر روی نیمکت ناپولی، گتوزو اظهارات نه چندان خوبی را درباره کادر فنی ناپولی و شخص آنجلوتی داشته است. گتوزو پس از شکست در برابر لاتزیو نیز اظهارتی به مانند گذشته را نسبت به کادر فنی سابق ناپولی مطرح کرده است. گتوزو در این باره گفت:

ما باید به گذشته فکر کنیم، برای مدتی طولانی این باشگاه به مانند یک تیم نبوده است. این تیم به نیمه پایین جدول سقوط کرده است. من به وضعیت جسمانی و فیزیکی متفاوتی (نسبت به زمان حال) نیاز دارم زیرا من با سبک متفاوتی بازی می کنم.

طبق گزارشات کویره دلو اسپورت، آنجلوتی از از اظهارات اخیر گتوزو خوشحال نشده است و به نظر می رسد که رابطه این دو سرمربی فعلی و استاد و شاگرد سابق تیره و تار شده است و دیگر به مانند سابق رابطه بسیار خوبی با یکدیگر ندارند.  

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون

گودموندسون به احتمال زیاد در تابستان 2024 راهی تیم بهتری می شود

طرفداری | آلبرت گودموندسون، مهاجم/هافبک هجومی ایسلندی جنوا طرفداران زیادی دارد. 

به گزارش متئو مورتو، ناپولی نیز به کورس رقابت برای جذب آلبرت گودموندسون پیوست. جووانی مانا، مدیر ورشی بعدی پارتنوپی به این مهاجم متولد 1997 علاقه مند است و قصد ارائه پیشنهادی به جنوا برای جذب او را دارد. یوونتوس، دیگر تیم علاقه مند به گودموندسون نیز در هفته های اخیر مذاکرات ابتدایی با جنوا را انجام داده درحالی که اینتر هنوز اقدامی نکرده و به زیرنظر داشتن وضعیت ادامه خواهد داد. احتمال اقدام تیم های انگلیسی در هفته های آینده برای جذب این بازیکن ایسلندی را نیز نمی توان رد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو