Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضائلی راد از فعالیت ۱۵۵ واحد پرورش شترمرغ با ظرفیت ۱۷ هزار و ۶۰۰ قطعه در استان خبر داد و گفت: این تعداد واحد سالانه ۶۰۰ تن گوشت در استان تولید می‌کند که منجر به ایجاد شغل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا فضائلی‌راد مدیر امور طیور جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی امروز در نشست خبری اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی در زمینه پرورش مرغ و تخم‌مرغ زنجیره کاملی از جمله کارخانه مرغ مادر، جوجه‌کشی، خوراک دام و کشتارگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان این‌که در خراسان‌جنوبی ۶۴۰ واحد مرغ گوشتی با ظرفیت ۱۰ میلیون قطعه مرغ وجود دارد، افزود: از این تعداد واحد سالانه ۵۷ هزار تن گوشت تولید می‌شود که مازاد نیاز استان است.   مدیر امور طیور جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: 39 واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار با ظرفیت دو میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه مرغ در استان وجود دارد که تولیدات آن سالانه به حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن می‌رسد.   فضائلی راد از فعالیت ۱۵۵ واحد پرورش شترمرغ با ظرفیت ۱۷ هزار و ۶۰۰ قطعه در استان خبر داد و عنوان کرد: این تعداد واحد سالانه ۶۰۰ تن گوشت در استان تولید می‌کند که منجر به ایجاد شغل شده است.   وی اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی چهار واحد پرورش بوقلمون صنعتی وجود دارد که به طور متوسط سالانه ۵۰۰ تن گوشت تولید می‌کند.   مدیر امور طیور جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۷۴۷ واحد پرورش زنبور عسل با ۳۰ هزار کندو فعال است که سالانه ۱۸۰ تن عسل تولید می‌کند.   فضائلی راد بیان کرد: پرورش کرم ابریشم یکی از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در خراسان‌جنوبی است که در این زمینه در استان ۶۴ بهره‌بردار داریم و به طور متوسط سالانه چهار هزار و ۷۱۲ کیلو پیله تولید می‌کنند.   وی افزود: پرورش کرم ابریشم از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی