Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:04:05 GMT

علی دشتی در باشگاه استقلال حضور یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۸۰۸۶

علی دشتی در باشگاه استقلال حضور یافت

وینگر استقلالی ها در لیگ نوزدهم امروز به محل باشگاه مراجعه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وینگر استقلالی ها که از تیم سایپا به جمع آبی ها اضافه شد پس از نیم فصل حضور در این تیم حالا به دنبال بررسی شرایط برای جدایی است. به همین دلیل وی عصر امروز راهی باشگاه استقلال شد تا در رابطه با شرایط خود به صحبت بپردازد و در صورت امکان بتواند رضایت نامه خود را بگیرد تا در نیم فصل دوم در تیم دیگری توپ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اتفاق در حالی می افتد که راس ساعت 24 امشب فرصت نفل و انتقالات زمستانی به پایان می رسد و به همین دلیل امروز، یعنی آخرین روز باقیمانده از پنجره زمستانی بسیاری از تیم ها و بازیکنان به دنبال امضای قرارداد جدید و ثبت و آن در هیات فوتبال هستند.

استقلال تهران علی دشتی نقل و انتقالات نیم فصل 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران علی دشتی نقل و انتقالات نیم فصل 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود

وینگر انگلیسی پس از حواشی فراوان در اسپانیا احیا شد و ممکن است در این کشور بماند.

طرفداری | میسون گرینوود، وینگر ۲۲ ساله و انگلیسی منچستریونایتد که به صورت قرضی در ختافه بازی می کند، احتمال ماندن در این تیم را در سر راه خود می بیند.

به گزارش اتلتیک، ختافه مذاکرات بر سر تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود را با منچستریونایتد آغاز کرده است. این وینگر 22 ساله در 32 بازی برای ختافه، ده گل زده و شش پاس گل داده است. منچستریونایتد ترجیح می دهد گرینوود را در انتقالی دائمی بفروشد و از فروش او درآمد کسب کند اما در صورت عدم دریافت پیشنهادی مناسب، ممکن است این انتقال قرضی را نیز در نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی