Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواستار تدوین سند‌های راهبردی عملیاتی توسط معاونان دانشکده‌ها شد و گفت: دانشکده‌ها برای کسب امتیاز فرهنگی اساتید، باید برنامه‌های فرهنگی را متنوع کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی، در جلسه‌ای که با حضور دکتر امام هادی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده‌ها برگزار شد، فعالیت‌های حوزه دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه را بسیار مهم، جدی و راهبردی توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر ضرورت تعمیق و توجه ویژه به حوزه دانشجویی و فرهنگی یادآور شد: دانشجویان برای پیگیری مسائل دانشجویی و فرهنگی در وهله اول به معاونت دانشکده‌ها مراجعه می‌کنند و بخش عمده‌ای از مطالبات دانشجویی به معاونت‌ها منتقل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر لزوم برخورداری دانشجویان از محیطی با نشاط، گفت: محیط با نشاط و منعطف پویایی و شکوفایی دانشجویان را فراهم می‌آورد.

زالی بر ضرورت پاسخگویی به مطالبات حوزه دانشجویی تاکید کرد و گفت: باید در مسیر نشاط آفرین شدن و ترنم بخشی اتمسفر دانشگاه حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانشجویان، با ورود به دانشگاه برای نخستین بار زندگی در کلان شهری همچون تهران را تجربه می‌کنند، یادآور شد: با توجه به تحولاتی که تغییر محل زندگی برای دانشجویان به همراه می‌آورد، ممکن است دانشجویان با چالش‌هایی رو به رو شوند و این مسئله توجه مضاعف به حوزه دانشجویی و فرهنگی را طلب می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواستار ارتباط موثر، صمیمانه و انعطاف پذیر معاونت دانشجویی دانشکده‌ها با دانشجویان شد.

وی با تاکید بر لزوم حاکمیت نگاه عدالت محورانه بر فعالیت‌های دانشجویی در حوزه‌های مختلف، یادآور شد: معاونت دانشجویی و فرهنگی می‌تواند برای افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های اجتماعی و همچنین اجرای بخشی از برنامه‌های معاونت، از ظرفیت‌های کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی نیز بهره بجوید.

زالی افزود: کانون‌ها و تشکل‌های اجتماعی برای اجرای برنامه‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی می‌توانند مانند کاتالیزر عمل کنند. در دانشگاه باید برای فعالیت ذائقه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گوناگون در چارچوب قانون، شرایط مناسب فراهم باشد.

وی معاونان فرهنگی دانشکده‌ها را مهم‌ترین دیده بانان فضای فرهنگی دانشگاه دانست و گفت: معاونان دانشکده‌ها باید نتایج رصد‌های خود را به معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه منتقل کنند تا با استفاده از این نتایج مسائل به صورت فرا بخشی حل و رفع شود.

زالی در ادامه خواستار تدوین سند‌های راهبردی عملیاتی توسط معاونان دانشکده‌ها شد و افزود: دانشکده‌ها برای کسب امتیاز فرهنگی اساتید، باید برنامه‌های فرهنگی را متنوع کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین حضور معاونان دانشجویی و فرهنگی را در شورا‌های دانشکده‌ها ضروری عنوان کرد و یادآور شد: بهره گیری از اطلاعات جامع معاونان فرهنگی باعث پختگی تصمیمات اخذ شده در این شورا‌ها می‌شود.

وی در ادامه خواستار تجمیع تجارب معاونت‌های فرهنگی دانشکده‌ها برای برنامه ریزی متمرکز و سیستماتیک و اجرای برنامه‌هایی که امکان پایلوت آن‌ها در دانشکده‌ها وجود دارد، شد.

زالی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت حفظ شور و شوق سیاسی دانشجویان در چارچوب ثبات و به دور از هیجان زدگی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه معاونان دانشکده‌ها به بررسی امور دانشجویی و فرهنگی از جمله مسائل مربوط به پاویون ها، خوابگاه‌ها و نمازخانه‌ها پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی زالی معاونت دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴