Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: به ۶۲ مورد از مشکلات واحد‌های تولیدی استان در دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری رسیدگی شده است، تاریخ انتشار: 16:00 - 23 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۳۱۲ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان از رسیدگی به ۶۲ مورد مشکلات واحد‌های تولیدی استان در سال جاری در دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کردستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا اعظمی اظهار داشت: از بدو تشکیل دبیرخانه ستاد در حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان و پس از مراجعه نمایندگان واحد‌های تولیدی و طرح مشکلات و موانع در سامانه حامی، تاکنون ۱۱۷ پرونده مربوط به واحد‌های تولیدی و خدماتی در این ستاد تشکیل شده است که از این تعداد ۳۷ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت.
وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان مشکلات واحد‌های تولیدی در خصوص مشکلات مالی بوده است، اظهار داشت: واحد‌های تولیدی استان دچار مشکلاتی در تولید شده و امکان بازپرداخت تسهیلات تخصیص یافته توسط بانک ها، برای آن‌ها مقدور نبود و بعضاً منتهی به صدور و اجراییه‌های مالی برای واحد‌ها شده بود. بیشتر بخوانید: حل مشکلات واحد‌های تولیدی در حال تعطیل در اولویت است   رضا اعظمی ادامه داد: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در این ستاد بیشترین آن مربوط به شهرستان سنندج با ۴۸ فقره پرونده و پس از آن شهرستان قروه با ۲۳ پرونده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان با اشاره به اینکه بیشترین پرونده‌های تشکیل شده به طرفیت بانک‌ها در خصوص بانک ملی با ۱۸ مورد بوده است، اظهار کرد: در اغلب موارد با انجام مکاتبات لازم و دعوت از مسئولین و کارشناسان بانک‌ها در جهت همکاری بیشتر بانک‌ها با تولید کنندگان و رفع اجراییه‌های صادره که منتهی به تعطیلی آن‌ها شده و دادن مهلت‌های زمانی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، جلسات متعددی تشکیل شده  است.
اعظمی اضافه کرد: در مواردی که تولیدکنندگان با موانع حقوقی و قضایی در دادگستری روبرو بودند علاوه بر پیگیری‌های لازم درخواست تسریع و دقت بیشتر در فرآیند رسیدگی به پرونده‌های آنان شده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردم، ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی بررسی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی؛ رئیس کل دادگستری مازندران گفت: این هفته ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار شد و در جریان این دیدار به 53 مورد از تقاضای مراجعان که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بود، پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی تصریح کرد: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی گفت: این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها خود وارد میدان می‌شوند و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور