Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:14:37 GMT

پرز: «زیدان» هدیه‌ای از طرف خدا است

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۸۶۱۷

پرز: «زیدان» هدیه‌ای از طرف خدا است

زیدان در تمام فینال‌هایی که در کسوت سرمربی روی نیمکت رئال نشسته پیروز بوده و پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید در فینال سوپرچام اسپانیا، آمار وی را به عدد رشک برانگیز ۹ رساند.

کهکشانی‌ها پس از تساوی مقابل اتلتی در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر یک شاگردان «دیگو سیمئونه» را مغلوب کردند.

پرز پس از این موفقیت اظهار داشت: زیدان جام‌های زیادی دارد و برای او بسیار خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این افتخارات بیشتر و بیشتر شود. زیدان با رئال مادرید روابط عاشقانه‌ای دارد. او تصمیم گرفت یک سال استراحت کند و دوباره با قوای احیا شده بازگشت.

وی ادامه داد: زیدان یک هدیه از بهشت و جانب خدا است. ما بدون بازیکنان بزرگی همچون «ادن هازارد»، « کریم بنزما» و «گرت بیل» به جده آمدیم اما زیدان توانست تیم را جمع کند و جام را به مادرید بیاورد. فکر می‌کنم بعد از کمی لغزش حالا دوباره خودمان و راهمان را پیدا کرده‌ایم. بازیکنان جدید به تیم وارد شده اند که قادرند قدرت مضاعفی به تیم بدهند و حالا در مسیر درست قرار داریم.

پرز در ادامه با تمجید از «تیبو کورتوآ» که در ضربات پنالتی موفق به مهار چند ضربه شد، گفت: کورتوآ را به رئال آوردیم چون باور داریم که او بهترین گلر جهان است و در این بازی این موضوع را ثابت کرد. او یکی از مهره‌های کلیدی ما در پیروزی بود.

برچسب‌ها اتلتیکو مادرید رئال مادرید کریم بنزما تیبو کورتوآ فلورنتینو پرز دیگو سیمئونه گرت بیل مادرید زین الدین زیدان ادن هازارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال مادرید کریم بنزما تیبو کورتوآ فلورنتینو پرز دیگو سیمئونه گرت بیل مادرید زین الدین زیدان ادن هازارد اتلتیکو مادرید رئال مادرید کریم بنزما تیبو کورتوآ فلورنتینو پرز دیگو سیمئونه گرت بیل مادرید زین الدین زیدان ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱

رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ با بایرن، در خانه سوسیداد با تک‌گل ‏آردا گولر به پیروزی رسید. ‏

دریافت 76 MB

دیگر خبرها

  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود