Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@16:53:17 GMT

انتصاب ۶ شهردار زن در نواحی طی یک سال گذشته

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۸۷۷۶

به گزارش ایلنا، شاپور رستمی با اشاره به لزوم افزایش مدیران زن در شهرداری تهران در راستای تحقق رویکرد شهردار تهران در اختصاص ۳۰ درصد از پست های مدیریت شهری به بانوان گفت: البته انتخاب بر اساس شایستگی افراد در اولویت انتخاب های مدیریتی است.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۶ شهردار ناحیه زن منصوب شده اند، افزود: کسی که در این پست قرار می گیرد، باید نسبت به ناحیه شناخت خوبی داشته باشد و از لحاظ ساختار فکری با وظایف شهردار ناحیه آشنا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۰ درصد از شهرداران ناحیه تغییر داشته اند، عنوان کرد: شهرداران نواحی اولین سطح از مدیریت شهری هستند که به طور مستقیم با شهروندان در ارتباط اند. اصلی ترین چهره مسئولین شهری را شهرداران نواحی به شهروندان نشان می دهند. آن ها معرف تمام شهر و مدیریت شهری هستند و در این کار هیچ اشتباهی قابل پذیرش نیست.

رستمی عنوان کرد: تلاش می کنیم به شهرداران ناحیه به عنوان مدیران میدانی تفویض اختیار لازم داده شود تا در تصمیم گیری اختیار و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهردار زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین

جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با محوریت هم‌اندیشی و بررسی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهید بهشتی با حضور شورایاران این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین بعدازظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست محسن حق‌شناس نایب‌رئیس شورای شهر قزوین و با حضور ولی چگینی عضو شورای شهر، مدیر هماهنگی امور نواحی، معاونین خدمات شهری مناطق، مدیران نواحی و شورایاران نواحی مینودر، مهدیه و شهید بهشتی و با هدف بحث و بررسی مشکلات این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر این اساس، خواجه‌وند و مددخانی شورایاران ناحیه مینودر به ذکر نکاتی پیرامون مشکلات این ناحیه از جمله بلاتکلیف ماندن میدان کاسپین، نیمه کاره بودن ساخت فرهنگسرا، روکش آسفالت مینودر از میدان طفلان مسلم تا فلکه دهخدا، احداث پارک سالمند در منطقه، مسدود بودن ورودی اتوبان به منطقه کوثر و مینودر، نبود تفریحگاه، وجود اتوبوس‌های فرسوده و تعداد کم آنها، اجرای کم برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

همچنین قدیم‌آبادی شورایار ناحیه مهدیه نیز به مشکلات این ناحیه از جمله وجود زمین‌های خالی و بلاتکلیف و رسیدگی به وضعیت روکش آسفالت معابر و دور برگردان‌های خیابان بلوار سلیمانی و ایجاد ترافیک اشاراتی داشت.

قاسمی شورایار ناحیه شهید بهشتی و توحید نیز در ادامه به بیان مشکلات این ناحیه پرداخت و گفت؛ روکش آسفالت خیابان توحید، ترافیک میدان لشگر و قدس، نصب چراغ چشمک‌زن برای تقاطع توحیدو سم‌پاشی درختان از جمله مهم‌ترین مشکلات این ناحیه است.

زمانی از منطقه شهید بهشتی نیز به بیان مشکلات این ناحیه از جمله، دلیل عدم مجوز ندادن به ضلع شمال غربی میدان جانبازان، مساعدت و هماهنگی برای دفن افراد بی بضاعت، مشخص شدن حدود اختیارات و منطقه جغرافیایی ناحیه، سوله ورزشی نیمه‌کاره پرداخت.

پس از بیان مشکلات مطرح شده توسط هر کدام از شورایاران نواحی، در ادامه هر کدام از مسؤلین نواحی و معاونان خدمات شهری مناطق به بیان توضیحات و اقدامات خود در خصوص حل مشکلات این نواحی از جمله خدمات روکش آسفالت، خدمات پسماند، روند احداث پروژه‌ها لوله‌گذاری برای دفع آب‌های سطحی پرداختند.

کد خبر 749773

دیگر خبرها

  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است