Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صدا گفت: نگاه دشمن برای بازدارندگی ملت ایران در مسیر تمدن بزرگ اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی و سوال و شبهه در بین ملت است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمید شاه آبادی، معاون صدا در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین با بیان اینکه اولویت امروز رسانه‌های داخلی را بررسی نقاط و موضوعاتی که دشمنان روی آن‌ها دست گذاشته‌اند، دانست و گفت: در این میدان نبرد باید با کمک اندیشه‌های دینی، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صدا با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال انتقام‌گیری از سیاستمداران و دولتمردان نیستند، بلکه مردم را هدف گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: مردم ایران، چهار دهه است که بر آرمان‌های خود ایستادگی کرده‌اند و می‌خواهند که به سوی تعالی انسان و خدا حرکت کنند.

شاه آبادی با تأکید بر اینکه نگاه و اندیشه اسلامی و استکبار ستیز ملت ایران، سرمنشأی برای مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: انتقام از مردم و ناامید کردن ملت، راهی است که دشمن انتخاب کرده و نگاه دشمن برای بازدارندگی ملت ایران در مسیر تمدن بزرگ اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی و سئوال و شبهه در بین ملت است.

وی افزود: پس از حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش و اعلام ایستادگی بر مبانی دینی‌شان، به همان اندازه هم دشمنان اعلام خطر کرده‌اند و در تلاش هستند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند.

به گفته معاون صدا، امروز درگاه‌های ارتباطی ما محدود به تلویزیون نیست بلکه همه مردم در عرصه فضای مجازی مؤلف و تالیف کننده هستند و بسیجیان سربازان عرصه جنگ نرم و فضای مجازی هستند.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: در بستر فضای مجازی همه مؤلفه‌های شادی و سرگرمی مبتنی بر آگاهی موجود است و کسانی که قلم به دست می‌گیرند باید با آگاهی کامل در این حوزه گام بردارند.

وی افزود: مأیوس کردن مردم و قرائت‌های متفاوت از یک موضوع واحد، می‌تواند بی تفاوتی را به مردم القا کند و قلم رسانه زمانی می‌تواند آگاه‌بخش باشد که غمی را از دل بردارد.

به گفته معاون صدا، حادثه هوایی، بسترهایی را از سوی دشمن ایجاد کرد که می‌توانست ده‌ها زاویه دید دیگر را به وجود آورد.

شاه آبادی همچنین از چهره‌های فرهنگی و هنری استان خواست تا با قلم و تولیدات فرهنگی و هنری شان، مشکلات سراسر کشور را رصد کرده و در مسیر رفع مشکلات کشور، نقش آفرین باشند.
وی افزود: در دنیای فعلی، آثار رادیویی و تلویزیونی که قدرت ماندگاری بالا داشته باشند، مسیرشان را می‌پیمایند و مخاطبان را جذب می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمیدرضا شاه آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای بار سوم به سهمیه برسیم. اردوی تیم ملی تنیس روی میز از سوم اردیبهشت شروع شده و تا زمان اعزام این اردو ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیده ایرانمنش درباره عملکرد تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مسابقات فیدر جهانی چک، اظهار کرد: ندا شهسواری و مهشید اشتری خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کنند. این مسابقات سطح بالایی داشت و ندا و مهشید با حریفان ایتالیایی و ژاپن بازی داشتند. شهسواری عملکرد خوبی برابر حریف ایتالیایی داشت، اما بازی را با پوئن نزدیک واگذار کرد.

وی افزود: اشتری نیز با بازیکن ژاپن بازی داشت و او هم بازی خوبی از خود نشان داد. هرچند حریفان آنها از نظر رنکینگ جهانی از پینگ‌پنگ‌بازان ما بالاتر بودند، اما دختران ما با وجود عملکرد خوب این بازی‌ها را واگذار کردند. هدف این بود تا نمایندگان کشورمان پیش از مسابقات انتخابی المپیک در اواخر اردیبهشت به میزبانی تاشکند ازبکستان در مسابقات باکیفیتی شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ادامه داد: شش سهمیه به آسیا دادند که هر سهمیه برای هر منطقه است. ما در آسیای میانه برای کسب سهمیه مسابقه می‌دهیم و کشورهای قزاقستان و ازبکستان رقبای ما و از نظر رنکینگ بهتر هستند. با توجه به آنالیز و تمرینات در تلاش هستیم تا به سهمیه برسیم. هرچند رقبای ما در مسابقات زیاد و در کمپ‌های مختلف آسیایی شرقی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما با شرایط سخت اقتصادی امکان حضور در کمپ‌های بین‌المللی را نداریم. برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای بار سوم به سهمیه برسیم. اردوی تیم ملی تنیس روی میز از سوم اردیبهشت شروع شده و تا زمان اعزام این اردو ادامه دارد.

ایرانمنش درباره گلایه شیما صفایی درباره حضور نیافتنش در انتخابی المپیک، اظهار کرد: پیش از آنکه به مسابقات قهرمانی جهان برویم، یک جلسه در فدراسیون گذاشتیم و مقرر شد تا براساس عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کنند. در سال‌های گذشته هر سه ملی‌پوش ما در مسابقات شانس برابر داشتند و عملکرد آنها را ارزیابی کردیم و به یک‌باره تصمیم نگرفتیم تا شیما را اعزام نکنیم. هر بازیکنی در این شرایط انتخاب نشود، طبیعی است که ناراحت شود.

وی اضافه کرد: صفایی بازیکنی آتیه‌دار و خوب است و ما با ارزیابی عملکردها تصمیم گرفتیم تا در انتخابی المپیک نباشد. معیار ما بین بدتر و بهتر نبود. هر سه ملی‌پوش ما از بازیکنان ارزنده کشور هستند. به عنوان مربی هیچ تفاوتی بین آنها قائل نمی‌شوم. با توجه به عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی جهان در بوسان کره جنوبی ندا شهسواری و مهشید اشتری بالاتر از صفایی بودند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: هنوز رنکینگ جدید جهانی منتشر نشده و آخرین رنکینگ ملی‌پوشان مربوط به مسابقات فیدر جهانی آلمان بود که رنکینگ آنها ارتقا یافت و رنکینگ اشتری ۳۳۶، شهسواری ۳۹۷ و صفایی ۴۰۳ بود.

منبع: ایرنا کد خبر 748303

دیگر خبرها

  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد