Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک با تک‌گل اسدبیگی مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و سرخ‌پوشان پاکدشت در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای اسلامشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: عبدالنبی پورخلف

کمک‌ها: ولی کاووسی و علیرضا ممبینی

داور چهارم: عنایت قوچ کانلو

ناظر داوری: محمدحسین ابراهیمی

ترکیب تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت:

علی محسن زاده، آرام عباسی، جهانبخش طاهر، سجاد دانایی، امیرمحمد پناهی، سینا اسدبیگی، وحید امانی، امیرحسین فشنگچی، مهدی عبدی، مجتبی محبوب مجاز، حمید کاظمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: غلامرضا عنایتی

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

ایمان صادقی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرددوست، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، مهدی نظر محمد پناه، میلاد صفایی، سید سجاد موسوی، سعید طالبی و معراج پورتقی

سرمربی: مازیار ربیعی فر

داماش گیلان نیم‌فصل دوم را با پیروزی آغاز کرده و باروحیه بالا گام به هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ یک گذاشته است؛ این تیم با کسب ۲۸ امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاده و در صورت پیروزی احتمالی مقابل سرخ‌پوشان می‌تواند تا رده پنجم جدول صعود کند.

در سوی مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت نیز به‌سان داماشی‌ها در دور برگشت رقابت‌های لیگ یک اقدام به تغییر سرمربی خود کرده‌اند، این تیم در هفته نخست دور برگشت موفق شد ملوان را در انزلی با نتیجه یک‌بریک متوقف کند و با کسب ۲۰ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گیرد.

دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند ولی این شاگردان عنایتی بودند که رفته‌رفته نبض بازی را در دست گرفته و حملاتی پردامنه روی دروازه داماش تدارک دیدند، حملات سرخ‌پوشان در دقیقه ۲۹ به ثمر نشست و این تیم روی ارسال بی‌نقص امیرحسین فشنگچی و چرخش سر استادانه اسدبیگی به گل رسید.

تیم میزبان در دقیقه ۳۲ می‌توانست به دومین گل خود برسید، ارسال وینگر سرخ‌پوشان با ضربه مأیوسانه حمید کاظمی در یک‌قدمی دروازه داماش ره به چارچوب نیافت و آسمان را شکافت! سرخ‌پوشان حملات خود را از جناحین برنامه‌ریزی کردند و سانتر مواج فشنگچی در دقیقه ۳۳ با واکنش ایمان صادقی دفع شد.

داماش در دقیقه ۳۹ توانست موقعیتی نصفه‌نیمه خلق کند، ارسال میلاد صفایی از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف به بیرون رفت؛ این موقعیت یک دقیقه بعد با شوتی استثنایی توسط وحید امانی پاسخ داده شد و سه دقیقه وقت اضافی در این نیمه نیز مانع شکست یک بر صفر داماش نشد.

داماش در نیمه دوم برای جبران پا به میدان گذاشت ولی این سرخ‌پوشان بود که روی ضد حملات خطرناک ظاهرشده و در همان آغازین دقایق این نیمه روی سانتر محبوب مجاز و ضربه ذبیحی طاهر به گل رسید؛ این گل توسط کمک‌داور مسابقه مردود اعلام‌شده و آفساید مهاجم سرخ‌پوشان مانع رسیدن این تیم به دومین گل شد.

تلاش داماش برای زدن گل تساوی در نیمه دوم ثمری نداشت و این تیم در نبرد سرمربیان تازه‌وارد با نتیجه یک بر صفر مقابل سرخ‌پوشان متحمل شکست شد.

در حاشیه:

* به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات داماش، کارت سرمربی و مربیان جدید داماش صادر نشده و داماش در دیدار مقابل سرخ‌پوشان سرمربی خود را بر روی نیمکت ندارد.

* با پیگیری مدیریت باشگاه در آستانه آغاز بازی داماش مقابل سرخ‌پوشان مشکل کارت اعضای جدید کادر فنی لاجوردی پوشان برطرف شد و سرمربی داماش در دیدار هفته سوم مقابل ملوان بر روی نیمکت حضور خواهد داشت.

* دیدار دو تیم از دقیقه ۲۷ به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه سراسری شما پخش شد.

* میثم میرپسندیده و میعاد یزدانی به دلیل سرماخوردگی شدید از همراهی لاجوردی پوشان در تهران بازماندند و غایبان داماش برای این بازی هستند.

* داور در نیمه نخست سه دقیقه و در نیمه دوم چهار دقیقه وقت اضافی اعلام کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: داماش گیلان سرخپوشان پاکدشت لیگ یک فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا

نیمه اول دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 دو گل پرسپولیس را در نیمه اول این مسابقه به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

 

.

 

دقیقه 27: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون