Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش هالیوود ریپورتر، شبکه ان‌بی‌سی،سریال کمدی ۱۱ قسمتی با الهام از زندگی و با بازی «دوواین جانسون» را تولید می‌کند.

دوواین جانسون در کمدی شبکه ان‌بی‌سی با عنوان «راک جوان» با الهام از زندگی‌نامه خودش، بازی می‌کند.

جانسون، در هر قسمت از این سریال ظاهر خواهد شد، زیرا تمرکز این سریال بر دوره موفقیت کاری وی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌نامه این سریال کمدی تک‌ دوربینی را ناناچکا خان با همکاری یار دیرینه‌اش، جف چیانگ نوشته‌اند. هردو نیز در کنار دنسی گارسیا، برایان گویرتز و جنیفر کارراس، تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارند.

هنوز تاریخ نمایش سریال دوواین جانسون مشخص نشده اما با توجه به برنامه میان فصل ان‌بی‌سی، این سریال احتمالا برای پخش در ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

دوواین جانسون به تازگی مجری برنامه «بازی تیتان» ان بی‌سی بوده است که فصل دوم این برنامه محسوب می‌شود. وی در حال حاضر در فیلم «جومانجی: سطح بعدی» بر روی پرده سینما دیده می‌شود که تا کنون ۶۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است. پروژه بعدی جانسون نقش‌آفرینی در فیلم بلند کمپانی دیزنی با عنوان «جانگل کروز» خواهد بود.

دواین داگلاس جانسون، زاده ۲ مه ۱۹۷۲ در هایورد کالیفرنیا با لقب ورزشی صخره (The Rock)، هنرپیشه، تهیه‌کننده فیلم و کشتی‌گیر حرفه‌ای نیمه بازنشسته آمریکایی‌ است. او از سال ۲۰۰۵ به صورت حرفه‌ای و به عنوان بازیگر وارد صنعت سینما شد و به محبوبیت و موفقیت بسیاری دست یافت. جانسون از سوی مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان در سال ۲۰۱۶ معرفی شد.

5757 کد خبر 1341985

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟