Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی فعالان فضای مجازی عراقی ادعا کردند معاون رئیس‌جمهور آمریکا بعد از حمله به عین‌الاسد به عراق سفر و از این پایگاه بازدید کرده است.

ین فعالان خبر دادند مایک پنس شامگاه جمعه وارد عراق شد و مستقیماً به بازدید پایگاه ویران‌شده عین‌الاسد رفت.

بر اساس روایت این فعالان هواپیمای معاون رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد به زمین نشست و او با یک بالگرد که با چندین بالگرد آپاچی اسکورت می‌شد به عین‌الاسد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایل فرود هواپیمای پنس در فرودگاه بغداد ویرانی شدید پایگاه عین‌الاسد اعلام شده است.

گرچه این خبر را هیچ یک از رسانه‌های  رسمی عراقی تایید نکرده‌اند اما همین رسانه‌ها بامداد شنبه از حاکم شدن شرایط غیرعادی در فرودگاه بغداد سخن گفته بودند.

در این بین یک رسانه صهیونیستی هم از ویران شدن آشیانه پهپادهای ام‌کیو-9 که در عملیات ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مورد استفاده قرار گرفته بود، خبر داد.

پایگاه عبری‌زبان اینتلیجنس تایمز در خبری به همراه تصویری از قبل و بعد از تهاجم اعلام کرد تمامی آشیانه‌های این نوع پهپاد در پایگاه عین‌الاسد به کلی ویران شده‌اند.

* اعتمادآنلاین

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تصاویری از گروهی از افغانی‌ها در فرودگاه امام خمینی منتشر شده که آنها بنرهایی در دست دارند و فریاد افغانستان افغانستان سر داده‌اند. گفته شده آنها به استقبال تیم فوتسال افغانستان رفته‌اند که برای نخستین بار به جام جهانی فوتسال صعود کرده است. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند