Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:24:39 GMT

شکست‌های تیم فوتبال قشقایی شیراز ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۰۰۵۸

شکست‌های تیم فوتبال قشقایی شیراز ادامه دارد

تیم قشقایی شیراز، عصر دوشنبه در هفته نوزدهم در ورزشگاه حافظیه این شهر میزبان تیم خوشه طلایی ساوه بود که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم میهمان پایان یافت.

تیم قشقایی این روزها حال و روز خوشی ندارد، مهدی فروردین سرمربی این تیم هم ۲ هفته پیش با اشاره به مشکلات مالی و اظهار اینکه مدیرعامل باشگاه در دسترس نیست و سرپرست این تیم هم پروازی است، از سمت خود استعفا داد تا این تیم با رشید مظاهری به عنوان سومین مربی پس از ۱۹ بازی لیگ را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم قشقایی شیراز برابر خوشه طلایی ساوه هم تن به شکست داد تا هر چه زودتر تکلیف نماینده ایل قشقایی که در خطر سقوط قرار دارد، مشخص شود.     

دیدار تیم‌های قشقایی و خوشه طلایی در این هفته، ۲ نیمه متفاوت داشت، در نیمه نخست شاگردان محمود فکری سرمربی تیم میهمان با زدن ۲ گل خیالشان را راحت کردند.

دقیقه سه محمد قنبری از غفلت مدافعان تیم میزبان سود برد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

دقیقه ۲۳ نادر هوشیار، بازیکن تیم خوشه طلایی از فاصله ۳۰ متری دروازه تیم قشقایی را باز کرد تا این تیم با زدن ۲ گل با خیال راحت به رختکن برود.

در نیمه دوم، تیم قشقایی با وجود اینکه فشار زیادی روی دروازه حریف خود آورد اما با دفاع چند لایه خوشه طلایی مواجه شد و نتوانست از برتری خود استفاده کند و در نهایت این بازی با همان ۲ گل نیمه نخست به سود خوشه طلایی پایان یافت. 

تیم قشقایی شیراز که در شروع لیگ دسته یک، طرفداران زیادی را به ورزشگاه کشاند اما به دلیل ارایه بازی‌های ضعیف، شکست‌های پی‌درپی و عدم مدیریت، به تدریج از تعداد تماشاگرانش کاسته شد و امروز (بیست و سوم دی‌ماه) حدود ۲۰ تماشاگر در ورزشگاه حافظیه حضور داشتند.

دیدار تیم‌های فجر سپاسی و شهرداری تبریز لغو شد

تیم فجر شهید سپاسی شیراز که قرار بود امروز (بیست و سوم دی‌ماه ۹۸)  در تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر برود به دلیل بارش برف شدید در تبریز، این بازی لغو شد و بر اساس قانون سازمان لیگ، این دیدار ۲۴ ساعت بعد برگزار می‌شود.

با پایان یافتن هفته نوزدهم، تیم مس رفسنجان با ۳۹ امتیاز در صدر جدول ایستاد، تیم گل ریحان البرز با ۳۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت، تیم نود ارومیه با ۳۵ امتیاز به مقام سوم دست یافت و تیم فجر شهید سپاسی شیراز که ۳۳ امتیازی است در صورتی که از سد تیم شهرداری تبریز عبور کند با ۳۶ امتیاز جای تیم نود ارومیه در رده سوم را خواهد گرفت و تیم قشقایی شیراز هم با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم است.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

هم اینک تیم‌های رایکا بابل و شهرداری تبریز به ترتیب با هفت و ۱۶ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

برچسب‌ها لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس

یکی از مربیان پیشین کالچو و بازیکن سابق بانوی پیر بر این باور هستند که بیانکونری سرمربی‌اش را در پایان فصل برکنار خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توقف شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه رم در هفته سی‌و‌پنجم سری A در حالی که پیروزی در این بازی می‌توانست سهمیه لیگ قهرمانانش را قطعی کند، بهانه‌ای دیگر به دست منتقدان ماسیمیلیانو آلگری داد تا بر عدم شایستگی او برای ادامه کارش در تورین تأکید کنند.

یوونتوس از 14 بازی اخیرش در سری A 14 امتیاز گرفته است و این سبب شده که از قامت یک مدعی برای قهرمانی، به تیمی در حال جنگیدن برای از دست ندادن رده سوم تبدیل شود. تا الان مهمترین کاری که یووه در این فصل با آلگری انجام داده رسیدن به فینال جام حذفی بوده که در آنجا هم به پست یک رقیب سرسخت مانند آتالانتا خورده است. جدا از همه این‌ها، سبک بازی اغلب دفاعی یوونتوس هم حوصله هوادارانش را سر برده و بسیاری از آنها امیدوارند که خروج آلگری به پایان قراردادش که ماه جولای 2025 است، موکول نشود.

اوضاع یوونتوس آن هم در حالی که برخلاف رقبای اصلی‌اش در فصل جاری درگیر رقابت‌های اروپایی نبوده، به کارشناسان و مفسران سری A جرأت بیشتری برای پیش‌بینی اخراج شدن آلگری داده است. آندره‌آ بارتزالی، مدافع سابق یوونتوس که چند سال در این تیم زیر نظر آلگری بازی کرد و اکنون کارشناس شبکه DAZN است، گفت: احساس می‌گوید که (کادر فنی) یوونتوس تغییر خواهد کرد اما چه کسی می‌داند. شاید قهرمانی در جام حذفی باعث شود مدیران باشگاه نظرشان را تغییر دهد. من چنین احساسی دارم اما تا الان چیزی درباره‌اش نگفته بودم.

آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم

آندره‌ا استراماچونی، سرمربی سابق اینتر و رم هم به عنوان دیگر کارشناس فوتبال DAZN گفت: بیایید واقع‌بین ‌باشیم. آلگری مربی است که از ماندنش اطمینان ندارد. شرایط باشگاه مبهم است اما برداشت من از حرف‌هایی که خود آلگری می‌زند این است که خودش قبل از همه قبول کرده که در آستانه اخراج قرار دارد.

اظهارات استراماچونی با تأیید بارتزالی همراه شد و او ادامه داد: درست است چون اگر جز این بود می‌گفت "در پایان فصل با مدیران باشگاه سر یک میز می‌نشینیم تا ببنیم چه پیش می‌آید.»

یوونتوس در حال حاضر با 6 امتیاز اختلاف نسبت به میلان در رده سوم قرار دارد و این در حالیست که بولونیای رده چهارمی با تنها 2 امتیاز کمتر در تعقیب بانوی پیر قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد