Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحمزه قادری نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به وضعیت استان متبوعش اظهار داشت: در این هوای بسیار سرد برخی از مردمان، کودکان و زنان هنوز در محاصره آب هستند و به وسیله قایق و بالگرد به آن‌ها امداد رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتباط جاده‌ای با چندین شهرستان برقرار نیست گفت: ضمن تقدیر و تشکر از هلال احمر و نیروهای امدادی؛ باید گفت این نهادها با شرایط سختی در حال خدمات رسانی هستند و در این راستا امکانات کم استانی جوابگو نیست از پایتخت و سایر شهرها درخواست داریم در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده استان سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه از برگزاری جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در چابهار خبر داد و بیان کرد: از استاندار محترم جهت این هماهنگی با رئیس مجلس تشکر می‌کنم. امید می‌رود تصمیماتی اخذ شود که هر چه سریع‌تر این مشکل مرتفع شود.

قادری در ادامه با اشاره به خسارات وارد شد تصریح کرد: بیشترین خسارت‌ها به زیر ساخت‌ها بوده است. محصول موز آماده برداشت بود که در اثر سیل از بین رفت.

به گفته وی؛ مناطق دشت یاری و زرآباد نیاز مند دست یاری هموطنان هستند.

کد خبر 4824716

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مجلس زاهدان شورای عالی قاسم سلیمانی شهرداری تهران شورای شهر تهران دستگیری سارق شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سقوط هواپیما محسن هاشمی سردار سلیمانی مترو قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی مراسم تشییع محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی