Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، تمامی مواد مورد نیاز برای تهیه انواع آش و سوپ از جو و گندم گرفته تا حبوبات در دو نوع بسته‌بندی شرکتی و فله در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود که شهروندان می‌توانند این مواد را 12 و نیم درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت سطح شهر تهیه نمایند.

بر اساس این گزارش، با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور، از نظر کارشناسان بهداشت، سلامت و تغذیه، سویا یک جایگزین مناسب محسوب می‌شود که این محصول نیز با قیمت مناسب در میادین میوه و تره بار به شهروندان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، انواع حبوبات و سایر محصولات که در بسته بندی 900 گرمی در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند، شامل انواع جو به قیمت 5300 تومان، انواع گندم 5200 تومان، ذرت خشک 10 هزار تومان، سویا 6700 تومان، عدس 10400 تومان، لپه 15800 تومان و نخود 10400 تومان است.

گفتنی است، در میادین میوه و تره بار انواع لوبیا نیز در بسته‌بندی 900 گرمی عرضه می‌شود که شامل لوبیا چشم بلبلی به قیمت 17500 تومان، لوبیا چیتی 15600 تومان، لوبیا سفید 16 هزار تومان، لوبیا عروس 17 هزار تومان، لوبیا قرمز جگری 14500 تومان، لوبیا قرمز قلمی 16300 تومان و لوبیا کشاورزی 19500 تومان است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تغییرات آب و هوایی میادین میوه و تره سوپ فرهنگ غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سنگ قبر هم نجومی شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبرفوری، قیمت سنگ در ارزان ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می رسد. ارزان ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900166

دیگر خبرها

  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول