Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:26:35 GMT

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه 23 دی 98

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۰۵۳۹

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه 23 دی 98

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (دوشنبه) با رشد حدود ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته به بهای چهار میلیون و ۷۷۵ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد تهران در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز به بهای چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نیم سکه نیز دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۳۰ هزار تومان داد و ستد شد.

هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۸۵ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز دو میلیون و ۱۰۲ هزار تومان به فروش رسید.

رشد بهای دلار و اونس طلا باعث افزایش قیمت‌های طلا و انواع سکه در بازار شده است. شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی توسط رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا و پاسخ موشکی ایران، رشد شدید قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی را به دنبال داشت، اما از روز چهارشنبه هفته گذشته روندی نزولی یافت.

اونس طلا در بازارهای جهانی نیز امروز پس از بازارهای جهانی حدود ۱۰ دلار افت کرد و به قیمت یک هزار و ۵۵۱ دلار معامله شد. /ایرنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم قیمت سکه سکه و طلا سکه تمام بهار آزادی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748242

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت سکه، طلا و ارز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول