Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر ژاپن که در سفر به غرب آسیا به سر می‌برد گفت که تنش نظامی با ایران بر صلح و ثبات جهانی تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «آبه شینزو» نخست‌وزیر ژاپن هشدار داد که درگیری نظامی با ایران بر صلح و ثبات جهانی تاثیر خواهد گذاشت.

به نوشته شبکه «راشاتودی»، نخست‌وزیر ژاپن در ابتدای سفر پنج روزه خود به غرب آسیا این اظهارات را بیان کرد و امید دارد تا تنش‌های میان ایران و آمریکا کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی «از تمام کشور‌های مربوط خواست تا تلاش‌های دیپلماتیکی را برای خنثی کردن این تنش‌ها به کار گیرند.»

آبه در این سفر گفته بود که ژاپن به تلاش‌های دیپلماتیک خود برای پایان دادن تنش‌ها و تحقق ثبات در همکاری با دیگر کشور‌ها ادامه می‌دهد.

توکیو تصمیم گرفته بود که یک فروند ناوشکن مجهز به بالگرد نظامی و دو فروند هواپیمای گشت‌زنی P-۳C را به منظور محافظت از کشتی‌های تجاری ژاپنی در منطقه، به غرب آسیا اعزام کند.

این در حالی است که ژاپن به عنوان یکی از متحدان آمریکا که روابط دوستانه‌ای با ایران دارد، تاکید کرده که بدون پیوستن به ائتلاف آمریکا جهت محافظت از کشتی‌های خود به منطقه نیروی نظامی اعزام می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آبه شینزو ایران و ژاپن غرب آسیا خاورمیانه ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند

بازدید 8 بی‌احترامی و دست ندادن رجب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با مارک روته نخست وزیر هلند که به ترکیه سفر کرده باعث خشم مردم هلند شده است. ترکیه به دنبال بازگرداندن شماری از مخالفان اردوغان به ترکیه است و هلند به این خواسته همراهی نکرده است. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند