Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کلنگ احداث ۲ مجتمع بزرگ آموزشی و ۲ باب مدرسه به نام "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و "سردار شهید حسین پور جعفری" در استان کرمان و شهرستان های رابر و منطقه گلباف با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ کلنگ احداث ۴ مجتمع بزرگ آموزشی به نام شهدای مقاومت " سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" و "سردار شهید حسین پور جعفری" در استان کرمان با حضور مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و همچنین محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و آموزش و پرورش استان،  به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: استقبال بی نظیر مردم از این مرد بزرگ نشان داد که راه سردار سلیمانی و مسیر مقاومت از بین نخواهد رفت و ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی شروع و آغازی است برای خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا،‌ خاطرنشان کرد: ما در وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل استان ها وظیفه داریم راه این شهیدان را ادامه دهیم.

رخشانی مهر با بیان اینکه احداث و نامگذاری ۶۳ مجتمع آموزشی به تعداد سال های عمر این شهید بزرگوار در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد، اظهار کرد: امروز اولین کلنگ احداث دو مجتمع بزرگ آموزشی ۳۶ کلاسه در نواحی یک و دو شهر کرمان به نام شهدای مقاومت، " شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و  " سردارشهید حسین پورجعفری" به زمین زده شد.

 وی ادامه داد: در شهرستان رابر نیز که زادگاه سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می باشد، امروز کلنگ احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه به نام این شهید بزرگوار به زمین زده شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه، این چهار پروژه حداکثر ۱۸ ماهه تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد، افزود: در منطقه گلباف زادگاه سردار شهید پورجعفری نیز کلنگ احداث یک آموزشگاه ۶ کلاسه به نام یار همیشگی و با وفای حاج قاسم سلیمانی، " سردار شهید حسین پور جعفری" به زمین زده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان زمین مدرسه معاون وزیر آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ‌ ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748822

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟