Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت نظارت بر انتخابات اسامی افراد تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با پایان بررسی اعضای هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای حضور در این انتخابات اعلام شد.

بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات از 231 نفر داوطلب ثبت نام کننده در استان زنجان 15 نفر انصراف دادند و از داوطلبین ‏باقیمانده 89 نفر تایید، 78 نفر رد صلاحیت و صلاحیت 49 نفر احراز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی داوطلبین تایید صلاحیت شده حوزه زنجان و طارم به شرح زیر است: ‏

۱_منیر اسمعیلی

۲_مصطفی افکاری اید لو

۳_مریم باقری

۴_سیده رقیه موسوی

۵_ احمد سلامت

۶_ اسحق اسماعیلی

۷_ جلال درویش زاده

۸_ سید سعید هاشمی

۹_ رحیم نوری پور

۱۰_ مصطفی آبین

۱۱_ محسن مرادی

۱۲_ منصور فداکار افشار

۱۳_ محرمعلی نعمتی

۱۴_ اعتماد باقری

۱۵_ معصومه حسنی

۱۶_ حسن کریمی

۱۷_ مهدی سلطان محمدی

۱۸_ اکبر میری

۱۹_ روح الله حسنی

۲۰_ علیرضا کیوانی

۲۱_ اصغر حاتمی

۲۲_ محمد شامی تنها

۲۳_ مهدی باقری

۲۴_ خلیل ا.. آل امین

۲۵_ احمد بیگدلی

۲۶_ محسن علیمردانی

۲۷_ رفعت بیات

۲۸_ محمدحسین جعفری

۲۹_ نعمت عسگری

۳۰_ غلامحسین نظری

۳۱_ مهدی ندرلو

۳۲_ محسن مهری

۳۳_ نادر محمدی

۳۴_ کمال میانداری

۳۵_ فرهاد محمودی

۳۶_ مصطفی طاهری

۳۷_ حامد خان محمدی

۳۸_ محمدرضا محمدی

۳۹_ محمدحسین افتخاری پور

۴۰_ علیرضا شیرزاد

۴۱_ محمد نوری

۴۲_ نعمت ا.. جعفری

۴۳_ رضا حسنی

۴۴_ فتح ا.. حاتمی

۴۵_ مهدی خاتمی

۴۶_ بهرام بیات

۴۷_ ذوالفقار گنج خانلو

۴۸_ بهزاد آهنگری

۴۹_ حسین قاسمی

۵۰ _مجید شعبانی

۵۱_ حامد محمدی وطن زاد

۵۲_ حسن صفری

۵۳_ بهرام جعفری

۴۵_ علی آریا منش

۵۵_ جواد عبادی

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان تایید صلاحیت هیئت نظارت انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم

سه نماینده استان زنجان در بهارستان با برگزاری انتخابات یازدهم اسفند مشخص شدند و تعیین تکلیف دو نماینده دیگر در حوزه‌های انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شد و نبی‌الله محمدی و سیدمحمد اسماعیلی در دور دوم انتخابات مجلس به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز دیگر بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم نمانده است، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو کاندید رقابت می‌کنند و فضای رقابتی بین این دو نماینده حکم‌فرماست، در این گزارش بر آن شدیم تا به معرفی نامزدهای راه پیدا کرده به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بپردازیم.

نبی‌الله محمدی متولد ۱۳۵۷ است، مقطع ابتدایی را در مدرسه اسرافیل گنجی و راهنمایی را در مدرسه حافظ و دبیرستان را در مدرسه قدس زنجان سپری کرد و بعد از گذراندن دوره کارشناسی در ابهر رشته مدیریت دولتی در قزوین را در مقطع ارشد ادامه داد و مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات تهران در رشته مدیریت دولتی با معدل الف به پایان رساند.

وی تدریس را از سال ۱۳۸۱ به عنوان دبیر در هنرستان‌های کار و دانش هفتم تیر و ابوریحان و خوارزمی شهر خدابنده آغاز کرد و در سوابق کاری‌اش رئیس اداره اداره ورزش و جوانان، رئیس دانشگاه پیام نور دیده می‌شود، سال ۱۳۹۳ از وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل می‌شود و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته مدیریت دولتی مشغول امر پژوهش و تدریس است.

ارائه بیش از ۶۰ مقاله علمی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی با موضوعات مدیریتی و سیاسی و خط مشی‌گذاری و بودجه‌ریزی و تألیف کتاب‌های کارآفرینی سازمانی و مدیریت امور استخدامی با رویکرد راهبردی بخشی از فعالیت‌های علمی وی است، این داوطلب یازدهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور اول ۲۶۶۷۰ رأی را کسب کرد.

محمد اسماعیلی، نیز کارشناس علوم سیاسی کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس نهم و فرمانده گروهان و جانشین گردان (جانشین شهید حمید باکری) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

وی رئیس ستاد تیپ ٣۶ انصار المهدی استان زنجان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه منطقه زنجان، فرمانده ناحیه مقاومت زنجان و جانشین سپاه استان زنجان نیز از دیگر سوابق کاری‌اش است، میزان آرای این کاندید در دور اول ۱۹۱۶۶ بود.

کد خبر 750362

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم