Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن الکویت کویت برای استقلالی‌ها خط و نشان کشید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال الکویت کویت فردا (سه شنبه) در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف تیم الفیصلی اردن می‌رود.

در این راستا فهد حمود، بازیکن الکویت برای استقلالی‌ها خط و نشان کشید و گفت: لیگ قهرمانان آسیا رقابتی سخت در قاره کهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ما راه یابی به مرحله گروهی است و در این راه باید مقابل الفیصلی و استقلال تهران به پیروزی برسیم. برنده دیدار الفیصلی با الکویت قرار است در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران باشد تا تیم صعود کننده به مرحله گروهی مشخص شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم الکویت استقلال پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سالم الدوساری، ستاره تیم الهلال و بازیکن تیم ملی عربستان به تازگی تصویری از خود در حال زیارت خانه کعبه در مکه منتشر کرده است که در ادامه میبینید.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

الدوساری پس از درخشش در لباس الهلال و تیم ملی عربستان جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را کسب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229387 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس