Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:18:13 GMT

پیروزی بزرگ مهرام در هفته هجدهم لیگ بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۰۹۷۶

پیروزی بزرگ مهرام در هفته هجدهم لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال مهرام تهران با شکست دادن نفت آبادان، انتقام باخت خانگی در دور رفت را از شاگردان‌ حماد سامری گرفت.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های هفته هجدهم لیگ‌برتر‌ بسکتبال ایران از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) ۲۳ دی ماه ۱۳۹۸، با برگزاری ۷ دیدار همزمان پیگیری شد که تیم‌های شهرداری گرگان، شهرداری بندرعباس، پتروشیمی بندرامام، مس کرمان، آویژه صنعت مشهد، اکسون تهران و‌ مهرام تهران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حساس‌ترین بازی‌های امروز، تیم مدعی پتروشیمی بندرامام با هدایت فرزاد کوهیان میزبان دیگر مدعی لیگ شیمیدر قم بود که در یک جدال نزدیک، با حساب ۷۵ - ۷۳ به پیروزی رسید تا مانند بازی دور رفت، حریف خود را شکست دهد. تیم صدرنشین شهرداری‌ گرگان میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که شاگردام شاهین‌طبع با نتیجه قاطع ۸۲ - ۴۴ اصفهانی را از پیش رو برداشتند.

اما در بازی بزرگ هفته تیم مدعی نفت آبادان در خانه مقابل مهمان قدرتمند خود مهرام تهران به میدان رفت که این بازی در وقت‌های معمول با حساب ۸۰ - ۸۰ مساوی شد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. پس از شروع وقت اضافه اول، مهرام با درخشش کاپیتان صمد ابتکار عمل را در دست گرفت‌ و نهایتا ۸۶ - ۹۳ پیروز این بازی شد تا انتقام شکست در دور رفت لیگ را از میزبان‌ خود بگیرد.

نتایج بازی‌های هفته هجدهم لیگ‌برتر بسکتبال:

پالایش نفت آبادان ۸۶ – ۹۳ مهرام تهران
نیروی زمینی ۴۴ – ۵۳ آویژه صنعت مشهد
مس کرمان ۷۷ – ۷۱ شورا و شهرداری قزوین
شهرداری بندرعباس ۸۹ - ۶۹ رعد پدافند هوایی
توفارقان آذرشهر ۷۰ – ۷۳ اکسون تهران
شهرداری گرگان ۸۲ – ۴۴ ذوب‌آهن اصفهان
پتروشیمی بندرامام ۷۵ – ۷۳ شیمیدر قم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تيم بسكتبال مهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش برگزار شد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده‌روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه یافت.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا