Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:09:17 GMT

پیش‌بینی خسارت آتش‌سوزی در استرالیا

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۱۰۹۴

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، بانک وستپک استرالیا پیش‌بینی کرد که آتش‌سوزی گسترده در این کشور 3.5 میلیارد دلار خسارت به بار بیاورد. 

این بانک می‌گوید: فاجعه آتش‌سوزی که در بخش گسترده‌ای از استرالیا همچنان در جریان است 0.2 تا 0.5 درصد از رشد ناخالص داخلی این کشور را نیز کاهش خواهد داد.

وستپک اعلام کرده که بخش کشاورزی و صنعت گردشگری استرالیا بیشترین آسیب را از این آتش‌سوزی تجربه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر و تا این لحظه 10 هزار و 550 مورد درخواست دریافت خسارت به شرکت‌های بیمه‌ای استرالیا به ارزش 939 میلیون دلار استرالیا به دلیل تبعات ناشی از این آتش‌سوزی به ثبت رسیده و تجربه نشان داده که خسارت واقعی این فجایع طبیعی بیش از دو برابر خسارت پرداخت شده از سوی شرکت‌های بیمه است.

بانک وستپک می‌گوید: هنوز ابهامات زیادی نسبت به تأثیر این آتش‌سوزی بر اقتصاد استرالیا وجود دارد.

کارشناسان این بانک می‌گوید: ارزیابی تأثیرات اقتصادی این فاجعه همواره بسیار سخت است به خصوص که هنوز حجم خسارت ایجاد شده مشخص نیست.

از روز 8 نوامبر سال گذشته جنگل‌ها و مراتع استرالیا دچار آتش‌سوزی شده و این کشور هنوز  نتوانسته است آتش‌سوزی را مهار کند. 

در سال 2009 یکی از بزرگترین آتش‌سوزی‌ها در تاریخ استرالیا اتفاق افتاد که به مرگ 170 نفر، خاکستر شدن 400 هزار هکتار جنگل و تخریب بیش از 2 هزار خانه منجر شد. به نظر می‌رسد آتش‌سوزی کنونی بسیار گسترده‌تر است آتش‌سوزی سال 2009 باشد.

مؤسسه رتبه‌بندی S&P گلوبال گزارش داده است که این مسأله می‌تواند رتبه اعتباری اقتصاد استرالیا را به خطر بیندازد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم پیش بینی خسارت آتش سوزی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا