Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس آباد  با ابراز نگرانی از روند روبه رشد آمار طلاق در جامعه اظهار کرد: در افزایش میزان طلاق و فروپاشی خانواده‌ها فرهنگ منحط غرب به عنوان مروج شیطان، بسیار تاثیر گذار است.

وی با اعلام اینکه دشمن از راهها و ابزارهتحکیم و دوام و بقای خانواده می کند بیان کرد: تربیت فرزندان سالم و صالح و الگوگیری از سیره عملی ائمه اطهار (ع)، از راهکارهای مهم مقابله با طلاق و فروپاشی ارکان خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت پارس آبادمغان گفت: خون پاک و مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش باعث همدلی، وحدت، اتحاد و انسجام همه سلیقه‌ها و طیف های سیاسی داخلی و جهان اسلام شد. 
وی اضافه کرد: شهادت این سردار سرافراز، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی بیمه و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

او با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند ادامه داد: اقدام احمقانه و وحشیانه آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و همراهانش بیانگر درماندگی و استیصال آنان است.


فرماندار پارس آباد نیز با بیان اینکه بر اساس  آمارهای موجود، حدود یک چهارم ازدواج‌ها در این شهرستان منجر به طلاق می‌شود گفت: احیای سنت و آداب و رسوم حسنه و تقویت فرهنگ اصیل عشایری و بومی و نیز ترویج ارزش های الهی، نقش به سزایی در تقویت بنیان خانواده و کاهش میزان طلاق دارد.

عدالت حاجی پور، بیکاری، فقر عاطفی، مهریه های سنگین، چشم و همچشمی، تضعیف حجاب، اعتیاد به مواد مخدر، را از علل و زمینه ساز فروپاشی خانواده و افزایش طلاق در جامعه دانست و بر احیا و اشاعه ی فریضه ی الهی امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد. 

وی  در ادامه با اشاره به خدمات، رشادت ها و جانفشانی های سردار سلیمانی، گفت: به منظور قدردانی از رشادت ها و دلاورها و زنده نگه داشتن یاد و نام سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، تندیس این شهید والامقام و پرافتخار به زودی در میدان شهدای پارس آباد نصب می شود. 

او با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، از برپایی نمایشگاه و سوگواره یاس کبود به مناسبت ایام فاطمیه، با مشارکت جوانان دوستدار اهل بیت (ع) و با حضور جمعی از مسوولان محلی از ۲۸دی ماه جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: تشریح و تبیین سبک زندگی حضرت زهرا(س) و وقایع تاریخی زندگی این بانوی بزرگوار اسلام از تولد تا شهادت از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بیکاری خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طلاق نظام مقدس جمهوری اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود:هم اکنون ۲۲ مرکز مهرخانواده دراستان درحال فعالیت هستند و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز درسال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

او همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه دراستان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده پارسال از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، گفت: ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت واز این تعداد ۲ هزارو ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده که ۲۳ درصد آنها ازپرونده‌های طلاق بوده است.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده