Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای ادامه دار زد و خورد در ادارات این بار به شهرداری جوانرود رسید و کارمند این اداره از شهردار شاکی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  شهرداری جوانرود امروز شاهد یک اتفاق تاسف بار بود که به زد و خورد کشیده شد؛ ماجرا از آنجا شروع شد که یکی از کارکنان این سازمان به دفتر شهردار برای امورات اداری مراجعه می کند و بالا گرفتن بحث بین آنها منجر به درگیری فیزیکی بین وی و شهردار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دلیل این ماجرا را از احمد محمدی، سخنگوی شورای شهر جوانرود پیگیر شدیم که اظهار داشت: صبح امروز ساعت ۸:۵۱ دقیقه کارمند شهرداری وارد دفتر شهردار شده و پس از بحث درباره امورات اداری با پرتاپ اشیاء از جانب شهردار به صورت وی باعث جراحاتی شده است.

وی افزود: پس از خروج وی از دفتر بلافاصله بنده را مطلع کردند و با گله مندی از شهردار از ضایع شدن حق و حقوق خود در شهرداری صحبت می کرد.

سخنگوی شورای شهر جوانرود  با اشاره به دلیل وقوع این حادثه ادامه داد: پس از آنکه این کارمند بنا به درخواست شهردار برای سوال و جواب در رابطه با امورات اداری به دفتر وی مراجعه می کند به ضرب و شتم و پرتاب اشیاء به کارمند منجر می شود.

محمدی گفت: وی بعد از ضرب و جرح با طی فرایند قانونی در دادگستری شهرستان شکایتی را در این خصوص مطرح کرد و هم اکنون پرونده جهت سیر مراحل قانونی در پزشک قانونی است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه شهردار در جایگاه حقوقی قرار دارد این کار درست نبود، گرچه باید در مقابل این گونه موارد هم باید سکوت کرد و برخورد فیزیکی انجام نداد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟