Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز از دیدار امروز تیمش مقابل آلومینیوم به عنوان یکی از زیباترین بازیهای دوران حضورش در این تیم یاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی در کنفرانس خبری بعد از دیدار آلومینیوم و گل ریحان گفت:

بی شک این یکی از زیباترین و بهترین بازیهایی بود که از زمانی که در گل ریحان حضور دارم شاهد آن بودم، بازی در نیمه اول پایاپای بود و در نیمه دوم ما بر حریف مسلط بودیم و أنها سعی داشتند از ضدحملات به گل برسند، موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم که اگر با دقت عمل کرده بودیم می توانستیم با اختلاف دو گل برنده بازی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نصرتی در خصوص نمایش حریف نیز خاطرنشان کرد:

آلومینیوم با توجه به تغییری که روی نیمکتش داشته و کادر جدید مشغول به کار شده اند کیفیت بازی متفاوتی ارائه می دهد و باید گفت نسبت به گذشته بهتر شده اند، ما بازیهای گذشته این تیم را دیده بودیم اما انصافاً به لحاظ شیوه بازی امروز تغییرات محسوسی در این تیم مشاهده کردیم.

سرمربی گل ریحان ادامه داد:

مسئله ای که در این بازی وجود داشت این بود که ما یک گل سالم نیز به ثمر رساندیم که به زعم کمک بنده که روی خط آفساید قرار داشت آفساید نبود و از آنجا که بازیکن شیرجه زد و عقبتر از مدافع قرار داشت هم بنظر نمی آمد آفساید باشد، اما داور این گل را آفساید اعلام کرد، البته شاید هم من اشتباه می‌کنم.

محمد نصرتی اضافه کرد:

البته به جز این صحنه داوری در مسابقه تاثیر گذار نبود و بیش از هر چیز از این ناراحت هستیم که موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ۴ یا ۵ موقعیت فوق العاده خوب روی دروازه حریف خلق کردیم اما گل نشدند.

محمد نصرتی در پایان در خصوص شانس صعود تیمش به لیگ برتر تصریح کرد:

تیم ما نسبت به فصل گذشته خیلی کمتر برای حضور در لیگ هزینه کرده است و بازیکنانمان با تعهد خاصی به تلاش مشغول اند، فرق زیادی میان تیم اصلی و ذخیره ما نیست و همین امر برای ما بسیار خوب است، تلاشمان را خواهیم کرد تا به لیگ برتر برسیم و احساس می کنم که پتانسیل صعود در پایان مسابقات را داریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل ریحان لیگ برتر آلومینیوم سرمربی گل ریحان گل ریحان لیگ برتر محمد نصرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • منتظر محمد مصدوم شد