Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما دانشجویان دانشگاه اصفهان امروز در برابر ساختار شکنی هتاکانه عده‌ای دانشجو نما و حتی کسانی که از بیرون دانشگاه برای ایجاد التهاب در دانشگاه آمده بودند مطالبات خود را صریح و بی پرده بیان می‌کنیم تا فردایی که دوباره زخم فتنه سر باز کرد دیگر بهانه ای برای هیچ کس و هیچ مسؤولی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با صدور بیانیه‌ای با اشاره به هنجارشکنی عده‌ای در این دانشگاه در روزهای اخیر اعلام کرد: روزهای تلخ اخیر ، آن زمان تلخ‌تر شد که این فتنه‌انگیزی به چند دانشگاه کشیده شد و دانشگاه اصفهان نیز بی‌بهره از این غبار فتنه نشد و در رضایت کامل برخی مسؤولان که برای فتنه‌انگیزان فرش قرمز پهن کردند و بساط پذیرایی فراهم آوردند دوباره قلب‌های آزادی و عدالت خراشیده شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: زخم، واژه‌ی غریبی برای این دیار سرافراز نیست که امروز از آسمان بلایای دشمنان، بر آن مگس‌های خونخوار ننشینند و چه سالهاست که هرگاه بر پیکر ایران عزیز زخمی وارد آمد عده‌ای استخوان شدند و بر جراحتش افزودند؛ امروز هم که ایران در غم از دست دادن اسطوره‌ای دیگر نشسته و عزادار فرزندان آسمانی خویش گشته اما، هستند کسانی که از این عزا سر شوق آمده‌اند و اشک تمساح می‌ریزند تا با فتنه‌ای غبارآلود دوباره نفس‌ها را به تنگ آورند.

در ادامه آورده شده است: امروز که چشمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از چهل سال مجاهدت و تلاش ، گریان و عزادار فرزندان خویش است دوباره دشمنان قسم خورده‌اش دست در دست هم به دنبال پنجه کشیدن بر چهره ی قهرمانانه‌ی آنند تا رشادت‌ها و شهادت‌ها و تمام آنچه دفاع از کیان ایران عزیز است را زیر سوال برند، هر چند خیال خامیست که در سرهای پوک خود می‌پرورانند.

بسیج دانشحویی دانشگاه اصفهان با اشاره به حوادث روزهای اخیر آورده است: روزهای اخیر کشور پر از التهاب و احساسات و غصه و شور و شعف و غرور و همدلی شد تا دوباره مردم ایران ، یکصدا کنار هم گرد آیند و پرچم ایرانشان را بالاتر از همیشه به اهتزاز درآورند اما بعید نبود که دوباره دشمن ، به فکر انتقام باشد و در میدان بلایا به فتنه انگیزی دست بزند و بخواهد خون برادران خودمان را بر چهره‌های خودمان بپاشد.

روزهای تلخ اخیر ، آن زمان تلخ تر شد که این فتنه انگیزی به چند دانشگاه کشیده شد و دانشگاه اصفهان نیز بی‌بهره از این غبار فتنه نشد و در رضایت کامل برخی مسؤولان که برای فتنه انگیزان فرش قرمز پهن کردند و بساط پذیرایی فراهم آوردند دوباره قلب های آزادی و عدالت خراشیده شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آورده شده است: ما دانشجویان دانشگاه اصفهان امروز در برابر ساختارشکنی هتاکانه عده‌ای دانشجونما و حتی کسانی که از بیرون دانشگاه برای ایجاد التهاب در دانشگاه آمده بودند مطالبات خود را صریح و بی پرده بیان می‌کنیم تا فردایی که دوباره زخم فتنه سر باز کرد دیگر بهانه‌ای برای هیچ کس و هیچ مسؤولی نباشد و اجازه نخواهیم داد که این هتاکان و بی‌ادبان که نه بویی از آزادی برده‌اند و نه ارزنی از شرافت در چنته دارند دوباره صحنه ی مقدس دانشگاه را به میدان لاابالی‌گری تبدیل کرده و به هر آنچه در ذهن‌های مشوش‌شان میرسد اهانت کنند و با آنان هیچ برخوردی نشود

در پایان این بیانیه نیز آورده شده است: ما دانشجویان دانشگاه اصفهان از مسؤولان دانشگاه که مدعای انقلابی‌گری و آزاد اندیشی دارند انتظار داریم که اولا صریح و بی‌پرده بیان کنند که چرا در برابر این هتاکان، سکوت کردند و حتی برای آنان امکانات فراهم آوردند تا اینچنین دست به بی‌حرمتی بزنند و علیه این نظام مقدس که با خون هزاران شهید آبیاری شده است اقدام نمایند؟

ثانیا چرا برخی تشکل‌های یک بار مصرف، شبانه و بدون اخذ مجوزهای لازم برای فراهم آوری امکانات تلاش کردند و در فضای مجازی نیز تمام تلاش خود را برای آن بکار بردند و علی‌رغم تمام تخلفاتی که در سال‌های اخیر داشته‌اند هیچ اقدام قانونی علیه  آنان صورت نگرفته است تا امروز اینچنین به خود جرأت و جسارت اهانت را ندهند؟

ثالثا افراد غیر از دانشجو در دانشگاه چه می‌کردند و چرا صحنه‌گردان هتاکی و بی‌حرمتی بودند؟ در پایان اعلام می‌کنیم که تا پاسخگویی و اقدامات دقیق قانونی سنگر صبوری و مطالبه را ترک نکرده و برآنیم تا از مظلومیت و نجابت نظام دفاع کنیم و لحظه ای از پای نخواهیم نشست که این مظلومیت چنان زیاد است که هتاکان تریبون های رسمی و قانونی دارند و ادعای شرافت نیز می‌کنند.

انتهای پیام/63086/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان دانشگاه دانشجویان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا