Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان شهرستان اسلامشهر با حضور در منزل مهدی عباسی از این ورزشکار روشندل اسلامشهری تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرپرست اداره بهزیستی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهربه همراه جمعی از خیرین و حامیان ورزش با حضور در منزل مهدی عباسی ورزشکار اسلامشهری عضو تیم ملی گلبال مردان جمهوری اسلامی ایران که موفق به کسب مقام نائب قهرمانی آسیا شده، از این ورزشکار روشندل اسلامشهری تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محبوبه فرخی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر در این دیدار با تبریک کسب موفقیت مهدی عباسی به خانواده وی اظهار داشت: مهدی با وجود داشتن مشکل جسمی توانست بر مشکلات و ناملایمات زندگی غلبه کند و به موفقیت‌های چشمگیری در رشته ورزشی دست یابد.

فرخی با اشاره به توانمندی‌های افراد دارای معلولیت جسمی، افزود: این جوان ورزشکار روشندل ثابت کرد که معلولیت هیچگاه محدودیت برای افراد نمی‌آورد، خواستن توانستن است و مهدی با پشتکار و علاقه خود و البته با حمایت خانواده توانست در رشته ورزشی گلبال، با دستیابی به مقام دوم آسیا پیروزی و موفقیت بزرگی را کسب کند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر با تاکید بر اهمیت و ضرورت حمایت از جامعه معلولین شهرستان توسط دست‌اندرکاران و مسئولین و خیرین نیکوکار خاطرنشان کرد: حمایت از افراد دارای معلولیت به نوعی می‌تواند زمینه رشد و تعالی این عزیزان را در عرصه‌های مختلف به وجود آورد و حتی در روند زندگی روزمره این افراد نقش و تاثیر مثبتی ایفا کند. 

قدیر آرمیان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر نیز با تبریک کسب مدال نائب قهرمانی آسیا توسط این ورزشکار روشندل به جامعه ورزش اسلامشهر اظهار کرد: ورزشکاران اسلامشهری بدون هیچ امکاناتی به رده‌های برتر کشور و جهان دست یافته و همواره در عرصه‌های مختلف بین المللی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می‌آورند.

آرمیان افزود: اگر همراهی و حمایت از ورزشکاران صورت گیرد علاوه براینکه زمینه کسب موفقیت‌های روزافزون را توسط قهرمانان ورزشی اسلامشهر فراهم می‌آورد، سبب افزایش روحیه نشاط و شادابی در میان اقشار مختلف مردم منطقه به ویژه جوانان و خانواده‌ها نیز می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری فارس مهدی عباسی جوان ورزشکار روشندل اسلامشهری به همراه تیم ملی گلبال مردان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی گلبال مردان شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشکار ورزش جمهوری اسلامی ایران اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان