Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سخنگوی سازمان اورژانس کشور از کشته شدن ۳ نفر در حادثه سیل استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان خبر داد.

به گزارش عصر دوشنبه سازمان اورژانس کشور، مجتبی خالدی درباره خدمت رسانی اورژانس به مردم مناطق سیل زده استان‌های جنوبی کشور بیان کرد: تیم‌های عملیات ویژه اورژانس برای امدادرسانی در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان آمادگی کامل دارند و از امروز بالگرد اورژانس نیز وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در ۳ استان درگیر سیل، تاکنون ۴ نفر مصدوم شدند. همچنین تیم‌های اورژانس، ۲۴ خانم باردار را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی درباره جان باختگان در حوادث جوی اخیر اظهار کرد: در مجموع ۳ نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند که یکی از این افراد در استان سیستان و بلوچستان غرق شده است. در استان هرمزگان نیز یک نفر به علت غرق شدن در رودخانه و یک نفر به علت ریزش آوار در روستای حاجی آباد جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور ساعتی قبل برای بررسی وضعیت خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده وارد استان سیستان و بلوچستان شده است. استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان در روزهای اخیر درگیر حادثه سیل هستند.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی