Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:01:44 GMT

امباپه حداقل 300 میلیون ارزش دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۲۸۶۶

امباپه حداقل 300 میلیون ارزش دارد

وادیم واسیلیف، نایب رئیس سابق موناکو انتقال احتمال کیلیان امباپه را بزرگ ترین انتقال تاریخ فوتبال توصیف کرد.


به گزارش "ورزش سه"، با گذشت نیمی از فصل و نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، دوباره شایعات در مورد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن آغاز شده است و احتمالا مقصد او در صورت جدایی پایتخت اسپانیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید و فلورنتینو پرز علاقه زیادی به جذب این ستاره گلزن دارند و زین الدین زیدان نیز بارها در ماه های اخیر خواهان انتقال او به برنابئو شده است. اما وادیم واسیلیف که در گذشته برای انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید با پرز به توافق رسیده بود اما در نهایت این انتقال منتفی شد، معتقد است تیم های خواهان این بازیکن حداقل باید 300 میلیون یورو برای خریدش پرداخت کنند.

 

وادیم واسیلیف، که سه سال پیش امباپه را با قیمت 180 میلیون یورو به PSG فروخته بود، در این رابطه گفت: "جدایی کیلیان امباپه بدون شک بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال خواهد بود. یک باشگاه بزرگ باید آماده شود تا حداقل 300 میلیون یورو برای خرید امباپه پرداخت کند و اگرچه این مبلغ ممکن است باورنکردنی به نظر برسد، اما ما نباید تنها عملکرد امباپه در مستطیل سبز، بلکه باید جنبه های تجاری انتقال او را نیز مدنظر قرار دهیم."

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است