Web Analytics Made Easy - Statcounter

المیادین در گزارش خود گفته است که تظاهر کنندگان در پل سنک در بغداد تجمع کرده و اقدام به آتش زدن لاستیک کرده‌اند.

همچنین اخباری از آتش زدن رستوران ترکی در مرکز بغداد در محدوده میدان التحریر مهمترین میدان بغداد توسط تظاهرکنندگان منتشر شده است.

یک مقام امنیتی عراق به سومریه نیوز گفت: معترضان به این رستوران ترکی حمله‌ور شده و آنجا را آتش زدند و این مساله باعث شد نیرو‌های دفاع مدنی و اطفاء حریق وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس کربلا نیز بیانیه‌ای را درباره تظاهرات استان منتشر کرده و تظاهرکنندگان را به خویشتنداری فرا خوانده است.

فرمانده پلیس کربلا درباره تحولات اخیر این استان بیانیه صادر کرده و به خرابکارانی که قصد دارند تظاهرات را به انحراف بکشانند، هشدار داده است.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های امنیتی قادر به حمایت از کربلای معلی هستند و نهایت تلاش خود را برای تامین امنیت استان و پاسخ به خرابکاران به کار می‌گیرند. خرابکارانی که تلاش می‌کنند تظاهرات را به غیر از مناطق تعیین شده بکشانند.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های امنیتی نمایندگانی را برای مذاکره با تظاهرکنندگان فرستاده‌اند تا از خواسته‌های آن‌ها مطلع شده و از هرگونه بستن مسیرها، اعمال خشونت، آتش‌زدن‌ها جلوگیری کنند و به این نحو سلامت افراد و اموال و دارایی‌های مردم حفظ شود. در عین حال در این بیانیه به برخورد شدید پلیس و ارتش با کسانی که به اموال خصوصی و عمومی و نیرو‌های امنیتی تعدی کنند، تاکید شده است.

از سوی دیگر سخنگوی پلیس عراق اعلام کرد: ۶۰ تن از نیرو‌های پلیس در اثر پرتاب سنگ از سوی تظاهرکنندگان به نیرو‌های امنیتی در خیابان الهوره در شهر الکوت مرکز استان واسط زخمی شدند.

حسین السرای، مدیر اطلاع‌رسانی پلیس واسط در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های پلیس نهایت خویشتنداری را برای هرگونه خونریزی از بین دو طرف به کار گرفتند، اما برای متفرق کردن تظاهرکنندگان در خیابان الهوره از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: تظاهرکنندگان به سوی نیرو‌های پلیس سنگ پرتاب کردند که منجر به زخمی شدن ۶۰ نیروی پلیس شد شاهدان گفته‌اند حدود ۴۰ تظاهرکننده و نیرو‌های امنیتی در پی زد و خورد در خیابان‌های شهر الکوت زخمی شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بغداد پرتاب سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از نیویورک پست، در بیانیه اداره پلیس شهر مونت هورب، آمده است: افسران این اداره به دنبال دریافت گزارش مشاهده یک دانش‌آموز مسلح در محوطه این دبیرستان به محل اعزام شدند.

بر اساس این بیانیه، در زمان ورود افسران پلیس به محل، این دانش‌آموز مسلح هنوز موفق به ورود به داخل دبیرستان نشده بود و تهدید وی در بیرون ساختمان این مدرسه خنثی شد.

جاش کاول دادستان کل ایالت ویسکانسین نیز در جریان یک نشست خبری با بیان اینکه در پی این حادثه هیچ‌کس در داخل این دبیرستان آسیب ندیده است، خاطرنشان کرد: وزارت دادگستری ایالتی در حال انجام تحقیقات در مورد این حادثه تیراندازی است.

دیگر خبرها

  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • حضور اپوزیسیون کنار نیرو‌های پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • ماکرون دوباره از احتمال اعزام نیرو به اوکراین خبر داد!
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت