Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین پرست معاون عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرستان صومعه سرا، گفت: کارگروه تسهیلات و رفع موانع تولید از سال گذشته مجلس این را به تصویب رسانده است و هدف ما باید کمک کردن به واحد تولیدی و تقویت کردن این واحدها است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صومعه سرا رتبه دوم در زمینه وجود واحدهای تولیدی در گیلان را دارد، افزود: متأسفانه با توجه به وجود واحدهای تولیدی راکد این شهرستان رتبه نخست در از این نظر را در استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی کشور با تأکید بر اینکه مسئولان این شهرستان باید تلاش کنند تا واحدهای راکد به چرخه تولید بازگردد، تصریح کرد: باید کارگروهی در این زمینه در شهرستان صومعه سرا تشکیل شود.

وی با بیان اینکه واحد تولیدی که محصول تولیدی آن بازار فروش ندارد باید تعطیل شود، ادامه داد: می‌توانیم چرخه تولیدی چنین واحدهای را به سمت دیگر سوق دهیم.

دین پرست با اشاره به وجود ۵۳۶ واحد راکد در شهرستان صومعه سرا، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما تأمین معیشت مردم است که باید به دور از مسائل حزبی و انتخاباتی باید به آن رسیدگی کنیم.

۱۷ واحد تولیدی در صومعه سرا به چرخه تولید بازگشته‌اند

فرماندار صومعه سرا نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: این شهرستان دارای ۲ هزار و ۹۲۹ واحد تولیدی و۸۷ واحد صنعتی فعال و ۱۷ واحد راکد فعال شده از سال گذشته و ۱۷ واحد تملک شده توسط شبکه بانکی دارد.

سیدجلال سید محمدی با اشاره به واحد تولیدی نایلون سازی مورد بازدید، گفت: این شرکت یکی از واحدهای فعال در شهرستان صومعه سرا بوده است که ۳ سال است مشغول به فعالیت است.

وی بیان کرد: این واحد با ظرفیت چهار هزار تن در سال مواد پلی پروپلین پتروشیمی تولید می‌کند و حجم سرمایه گذاری آن ۱۰ میلیارد تومان و با اشتغال ۸۰ نفر است.

سید محمدی به مشکل این واحد تولیدی اشاره و تصریح کرد: مشکل اصلی این شرکت تأمین تسهیلات برای تکمیل و توسعه این واحد تولیدی است

کد خبر 4824940

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد های تولیدی بابک دین پرست ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس سپاه پاسداران گرگان خطبه های نماز جمعه شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا