Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@00:43:07 GMT

حمله موشکی ائتلاف سعودی به یمن

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۳۴۹۳

ائتلاف سعودی روز دوشنبه روستای «الشجن» واقع در حومه شهرستان محاصره شده «الدریهمی» استان الحدیده را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

اخبار بین الملل - شبکه المسیره به نقل از منابع یمنی گزارش داد که متجاوزان پنج فروند موشک «کاتیوشا» به روستای الشجن در شهرستان الدریهمی شلیک کردند.

ائتلاف سعودی- اماراتی توافق سوئد برای آتش‌بس در «الحدیده» را بارها نقض کرده و امروز(دوشنبه) هم با شلیک این موشک‌ها، بار دیگر این توافق را نقض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحدیده در کنترل نیروهای انصار الله قرار دارد و شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف آن حضور دارند. این شهر تقریبا یکی از مهمترین مناطقی است که کمک‌ها و واردات تجاری از طریق آن وارد یمن می‌شود.

هیأت صنعاء (دولت نجات ملی) و هیأت دولت مستعفی یمن اواسط آذر ماه سال گذشته (1397)، پس از دو سال توقف مذاکرات، سرانجام گفت‌و‌گوها با هدف دستیابی به صلح را در استکهلم سوئد آغاز کردند و به توافقاتی در خصوص آتش بیس در الحدیده رسیدند، اما ائتلاف سعودی تاکنون به این توافق پایبنده نبوده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار بین الملل انصار الله سوئد یمن ائتلاف سعودی حملات موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم

در حمله موشکی روسیه به مرکزی در بندر اودسا در حاشیه دریای سیاه، ساختمانی که به سبک گوتیک ساخته شده بود و مردم محلی آن را «قلعه هری پاتر» می‌نامند در شعله‌های آتش سوخت و دود سیاه به سمت آسمان بلند شد.

در این حمله موشکی چهار نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد